powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

IPR.272.4.24.2018 Łęczna, dnia 29.08.2018r.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY w zakresie CZĘŚCI NR 3- podzespoły do montażu komputerów oraz CZĘŚCI NR 5- wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu
ORAZ
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA w zakresie CZĘŚCI NR 1- komputer stacjonarny, CZĘŚCI NR 2- laptop z pakietem biurowym oraz CZĘŚCI NR 4- monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne.
ZADANIA PN.:
„Zakup i dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych (w tym komputerowych) Zespołu Szkół Nr 2 im. Simona Bolivara w Milejowie.

Nr sprawy IPR.272.4.24.2018

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych informuje, że w prowadzonym postępowaniu w zakresie części 3- podzespoły do montażu komputerów, oraz części 5- wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejsze oferty złożone przez:
KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce

1.Uzasadnienie wyboru: wybrane oferty nie podlegają odrzuceniu, spełniają wymagania określone
w SIWZ przez Zamawiającego i stanowią oferty najkorzystniejsze na podstawie kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego w SIWZ.
2.W prowadzonym postępowaniu:
1)w części 3 zamówienia – podzespoły do montażu komputerów – złożono 2 oferty,
2)w części 5 zamówienia – wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu – złożono 2 oferty.
3.W wyniku badania i oceny oferty przyznano następującą ilość punktów:
Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcyIlość punktów przyznana w poszczególnym kryteriumŁączna ilość punktów
Cena „C”Termin dostawy „T”Cena „C”Termin dostawy „T”części 3 – podzespoły do montażu komputerówczęści 5 – wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu
części 3części 3części 5części 5
1.KNS Przemysław Wielgo, ul. Młoda 53, 25-619 Kielce60,0040,0060,0040,00100,00100,00
2.MEGATECH Dariusz Gutek, ul. Energetyków 45, 20-468 Lublin27,3540,0058,0540,0067,3598,05
4.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu w zakresie części 3 – podzespoły do montażu komputerów i w części 5- wyposażenie pracowni praktycznej nauki zawodu nie został wykluczony żaden Wykonawca.
5.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu w zakresie części 3 i części 5 nie zostały odrzucone żadne oferty.

6.Zgodnie z zapisem art. 94 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że umowa z wybranym Wykonawcą zostanie podpisana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia.
7.Jednocześnie Zamawiający działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 4 Prawa zamówień publicznych informuje, że unieważnia przedmiotowe postępowanie w zakresie CZĘŚCI NR 1- komputer stacjonarny, CZĘŚCI NR 2- laptop z pakietem biurowym oraz CZĘŚCI NR 4- monitory interaktywne, drukarki i urządzenia wielofunkcyjne ze względu na to, iż oferty na ww. części z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części.
8.Uzasadnienie prawne:
Podstawą prawną unieważnienia w zakresie ww. części jest art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 z późn. zm.)
9.Uzasadnienie faktyczne:
W prowadzonym postępowaniu na każdą z ww. części złożono 2 oferty. Oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w zakresie ww. części.