powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst



Ogłoszenie nr 557219-N-2019 z dnia 2019-06-06 r. 

Powiat Łęczyński: Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 

Tak


Nazwa projektu lub programu 
zamówienie realizowane w ramach projektu pn.:„Modernizacja Infrastruktury Szkół Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych 

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający 

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania 

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: 
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających 

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: 

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej 

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: 
Informacje dodatkowe: 

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, krajowy numer identyfikacyjny 43101942500000, ul. Al. Jana Pawła II  95A , 21-010  Łęczna, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. +48815315200, e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl, faks +48817526464. 
Adres strony internetowej (URL): www.powiatleczynski.pl 
Adres profilu nabywcy: 
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa 

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 

I.4) KOMUNIKACJA: 
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie 
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie 
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z załacznikami


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie 


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: 
Elektronicznie

Nie 
adres 

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: 
Nie 
Inny sposób: 
pisemnie 
Adres: 
kancelaria podawcza: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A, 21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie 
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL) 

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół Rolniczych w Kijanach. 
Numer referencyjny: IRP.272.4.9.2019 
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny 

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy 
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych 
Zamówienie podzielone jest na części: 

Tak 
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: 
wszystkich części 

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego – określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część 1 Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z dostępem do Internetu, W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz producenta. Opis wymagań minimalnych 1. Laptop z oprogramowaniem 12 szt. Ekran Matryca TFT, minimalnie 15,6” z podświetleniem w technologii LED, matowa, rozdzielczość minimalna FHD+ Obudowa Obudowa komputera matowa, zawiasy metalowe. Kąt otwarcia matrycy min. 120 stopni. W obudowie wbudowane co najmniej 2 diody sygnalizujące stan naładowania akumulatora oraz pracę dysku twardego. Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora Płyta główna Zgodna z chipsetem procesora Procesor Model i5 / i7 czwartej i wyżej generacji częstotliwość od 2.8 do 3.0 GHz, minimalnie 4 rdzenie po 4 wątki Pamięć operacyjna RAM, minimalnie 12 GB Dysk twardy SSD, minimalnie 256 GB, standard: 500/500 (odczyt/zapis), zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na dysku bez konieczności stosowania dodatkowych nośników Bezpieczeństwo złącze Kensington Lock Certyfikaty i standardy ISO9001:2000 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny Waga/Wymiary Brak danych Szyfrowanie Komputer wyposażony w moduł TPM 2.0 Napęd optyczny opcjonalnie Bateria Bateria co najmniej 30Wh Zasilacz Zasilacz zewnętrzny max 65W BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania z BIOS bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych następujących informacji: wersji BIOS • nr seryjnym komputera • ilości pamięci RAM • typie procesora i jego prędkości • modele zainstalowanych dysków twardych • model zainstalowanego napędu optycznego. Administrator z poziomu BIOS musi mieć możliwość wykonania poniższych czynności: • Możliwość ustawienia hasła dla twardego dysku • Możliwość ustawienia hasła na starcie komputera tzw. POWER-On Pass Word • Możliwość ustawienia hasła Administratora i użytkownika BIOS • Możliwość włączania/wyłączania wirtualizacji z poziomu BIOSU • Możliwość ustawienia kolejności bootowania • Możliwość Wyłączania/Włączania: zintegrowanej karty WIFI, portów USB, Tryby PXE dla karty sieciowej, • Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Karta graficzna Dedykowana: nVIDIA QUADRO lub ATI FirePro Audio/Video Wbudowana, zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo min 2×1,5W, wbudowany mikrofon, sterowanie głośnością głośników za pośrednictwem wydzielonych klawiszy funkcyjnych na klawiaturze, wydzielony przycisk funkcyjny do natychmiastowego wyciszania głośników, kamera minimalnie HD720p Karta sieciowa 10/100/1000 – RJ 45 Porty/złącza HDMI lub DisplayPort, min 2 x USB 3.0, złącze stacji dokującej Klawiatura i Mysz Klawiatura, układ US. Klawiatura z wydzielonym blokiem numerycznym, mysz optyczna min 2400 DPI WiFi Wbudowana bezprzewodowa karta sieciowa pracująca w standardzie AC Bluetooth opcjonalnie Czytnik linii papilarnych opcjonalnie System operacyjny Windows 8/10 Pro 64 bitowy, język Polski Gwarancja Minimum 2 lata D2D (door-to-door) 2. Oprogramowanie MS Office Pro dla szkół 3. Program antywirusowy licencja dla szkół na min 3 lata Część 2 Oprogramowanie – szt.5 ( obsługujące 12 stanowisk komputerowych) 1) do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych: − współpraca ze wszystkimi systemami Windows − możliwość aktualizacji, – klawiatura egzaminacyjna (− wyjście USB,- kompatybilna z programami egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, − współpracująca ze wszystkimi systemami Windows) 2) komputerowego wspomagania projektowania: − oprogramowanie do komputerowego wspomagania projektowania na (np. Computer Aided Design) 3) obliczeń kosztów eksploatacji maszyn, -do obliczeń kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych 4) prowadzenia gospodarki magazynowej – program do prowadzenia magazynu, możliwość remanentu początkowego i sezonowego, Generowanie dokumentów zewnętrznych, wewnętrznych, międzymagazynowych, korekcyjnych i likwidacyjnych. Prowadzenie kartoteki dokumentów. Wybór produktu alfabetyczny, katalogowy lub magazynowy. 5) agrotroniki- symulacji pracy gospodarstwa rolniczego wraz z zestawem symulatora kokpitu traktora. Część 3 Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem.-szt.2 Projektor: – rozdzielczość optyczna min. FullHD 1920×1080 px; – jasność min 3500 ANSI lumenów; – kontrast min. 15 000 : 1; – format obrazu 16:9; – żywotność lampy min. 6000 h w trybie standardowym i min. 12000 h w trybie eco; – złącza min: 1 x 15-pin D-Sub; 1 x HDMI, x USB 2.0, 1 x RJ-45 LAN; – wbudowany głośnik min. 5W; – technologia LCD; – w komplecie: uchwyt sufitowy do rzutnika, kabel zasilający, kabel HDMI FHD min 15mb, wskaźnik laserowy, pilot do rzutnika, ekran rozwijany. Część 4 Urządzenie wielofunkcyjne- szt.2 – Format arkusza A4 i/lub A3 – prędkość drukowania: kolorowe do 20 str./min, czarne do 20 str./min – funkcje standardowe: kopia, druk, skanowanie -maksymalna rozdzielczość wydruku 1200×2400 dpi – standardowa ilość podawanego papieru min 250 arkuszy – pamięć drukowania (standardowa) 512 MB w standardzie – podłączenie: 10/100 Base T Ethernet (LAN), USB 2.0 

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6 
Dodatkowe kody CPV: 

Kod CPV
38652100-1
29836300-1
38653400-1
48900000-7



II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia)
Wartość bez VAT: 
Waluta: 


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie 
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów: 
miesiącach:    lub dniach: 14 
lub 
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 
Informacje dodatkowe 
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna 
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 
Informacje dodatkowe 
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa 
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia 
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: 
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA 

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp 
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp) 







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI 

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu 
Tak 
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji 
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 

odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt..4.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP 

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI: 

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP 

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)

Wypełniony formularz oferty (Zał. nr 1) wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz spełniania warunków w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 5 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS 
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony 
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie 
Informacja na temat wadium 


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie 
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek: 


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie 
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: 
Nie 
Informacje dodatkowe: 


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie 
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej 
Nie 
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: 
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu 
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców   
Przewidywana minimalna liczba wykonawców 
Maksymalna liczba wykonawców   
Kryteria selekcji wykonawców: 


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta: 

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: 

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej: 

Informacje dodatkowe: 

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: 

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: 

Informacje dodatkowe: 

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: 

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: 


IV.1.8) Aukcja elektroniczna 
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie 
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona: 

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: 
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia: 

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: 
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: 
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): 
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: 
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: 
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania: 

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: 
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej: 


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT 
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: 
IV.2.2) Kryteria 

Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00


IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony) 
Tak 
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne 
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem 
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty: 

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji 
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: 
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów): 

Informacje dodatkowe 


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego 
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: 

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: 

Wstępny harmonogram postępowania: 

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: 
Należy podać informacje na temat etapów dialogu: 


Informacje dodatkowe: 

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego 
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty: 

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: 

Informacje dodatkowe: 

IV.4) Licytacja elektroniczna 
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: 

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: 

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: 

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania: 

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 
Data: godzina: 
Termin otwarcia licytacji elektronicznej: 

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: 


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: 


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy: 


Informacje dodatkowe: 

IV.5) ZMIANA UMOWY 
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak 
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 10. Na podstawie i w granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy, którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany umowy): 1) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po zawarciu umowy; 
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE 

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym 

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 
Data: 2019-06-18, godzina: 10:00, 
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): 
Nie 
Wskazać powody: 

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu 
> polski 
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) 
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie 
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie 
IV.6.6) Informacje dodatkowe: 

ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

Część nr: 1 Nazwa: Laptop z oprogramowaniem

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Opis wymagań minimalnych 1. Laptop z oprogramowaniem 12 szt. Ekran Matryca TFT, minimalnie 15,6” z podświetleniem w technologii LED, matowa, rozdzielczość minimalna FHD+ Obudowa Obudowa komputera matowa, zawiasy metalowe. Kąt otwarcia matrycy min. 120 stopni. W obudowie wbudowane co najmniej 2 diody sygnalizujące stan naładowania akumulatora oraz pracę dysku twardego. Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora Płyta główna Zgodna z chipsetem procesora Procesor Model i5 / i7 czwartej i wyżej generacji częstotliwość od 2.8 do 3.0 GHz, minimalnie 4 rdzenie po 4 wątki Pamięć operacyjna RAM, minimalnie 12 GB Dysk twardy SSD, minimalnie 256 GB, standard: 500/500 (odczyt/zapis), zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na dysku bez konieczności stosowania dodatkowych nośników Bezpieczeństwo złącze Kensington Lock Certyfikaty i standardy ISO9001:2000 dla producenta sprzętu lub dokument równoważny deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny Waga/Wymiary Brak danych Szyfrowanie Komputer wyposażony w moduł TPM 2.0 Napęd optyczny opcjonalnie Bateria Bateria co najmniej 30Wh Zasilacz Zasilacz zewnętrzny max 65W BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania z BIOS bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych następujących informacji: wersji BIOS • nr seryjnym komputera • ilości pamięci RAM • typie procesora i jego prędkości • modele zainstalowanych dysków twardych • model zainstalowanego napędu optycznego. Administrator z poziomu BIOS musi mieć możliwość wykonania poniższych czynności: • Możliwość ustawienia hasła dla twardego dysku • Możliwość ustawienia hasła na starcie komputera tzw. POWER-On Pass Word • Możliwość ustawienia hasła Administratora i użytkownika BIOS • Możliwość włączania/wyłączania wirtualizacji z poziomu BIOSU • Możliwość ustawienia kolejności bootowania • Możliwość Wyłączania/Włączania: zintegrowanej karty WIFI, portów USB, Tryby PXE dla karty sieciowej, • Możliwość ustawienia portów USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Karta graficzna Dedykowana: nVIDIA QUADRO lub ATI FirePro Audio/Video Wbudowana, zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo min 2×1,5W, wbudowany mikrofon, sterowanie głośnością głośników za pośrednictwem wydzielonych klawiszy funkcyjnych na klawiaturze, wydzielony przycisk funkcyjny do natychmiastowego wyciszania głośników, kamera minimalnie HD720p Karta sieciowa 10/100/1000 – RJ 45 Porty/złącza HDMI lub DisplayPort, min 2 x USB 3.0, złącze stacji dokującej Klawiatura i Mysz Klawiatura, układ US. Klawiatura z wydzielonym blokiem numerycznym, mysz optyczna min 2400 DPI WiFi Wbudowana bezprzewodowa karta sieciowa pracująca w standardzie AC Bluetooth opcjonalnie Czytnik linii papilarnych opcjonalnie System operacyjny Windows 8/10 Pro 64 bitowy, język Polski Gwarancja Minimum 2 lata D2D (door-to-door) Oprogramowanie MS Office Pro dla szkół –szt.12 3. Program antywirusowy licencja dla szkół na min 3 lata- szt.12 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1, 29836300-1, 38653400-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 2 Nazwa: Oprogramowanie – szt.5

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych: − współpraca ze wszystkimi systemami Windows − możliwość aktualizacji, – klawiatura egzaminacyjna (wyjście USB,kompatybilna z programami egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, − współpracująca ze wszystkimi systemami Windows) 2) komputerowego wspomagania projektowania: − oprogramowanie do komputerowego wspomagania projektowania (np. Computer Aided Design) 3) obliczeń kosztów eksploatacji maszyn, -do obliczeń kosztów eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych 4) prowadzenia gospodarki magazynowej: – program do prowadzenia magazynu, możliwość remanentu początkowego i sezonowego, generowanie dokumentów zewnętrznych, wewnętrznych, międzymagazynowych, korekcyjnych i likwidacyjnych. Prowadzenie kartoteki dokumentów. Wybór produktu alfabetyczny, katalogowy lub magazynowy. 5) agrotroniki t.j. do symulacji pracy gospodarstwa rolniczego wraz z zestawem symulatora kokpitu traktora. 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1, 29836300-1, 38653400-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 3 Nazwa: Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem.-szt.2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem – rozdzielczość optyczna min. 1024×768, − jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie „eco” min. 1600 ANSI Lumenów), − kontrast min. 4000:1, format obrazu (standard) 4:3, − żywotność lampy min. 5000 h, − porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video, HDMI, stereo mini Jack, − wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo), − torba na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz przewód HDMI, − wskaźnik laserowy, pilot, − technologia – LCD, − wraz z ekranem: powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej: szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9, sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1, 29836300-1, 38653400-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:

Część nr: 4 Nazwa: Urządzenie wielofunkcyjne- szt.2

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne, funkcje: drukowanie, skanowanie, kopiowanie, o druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600 dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, skanowanie w rozdzielczości 600×600 dpi w kolorze, format arkusza A4 i/lub A3 
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1, 29836300-1, 38653400-1, 48900000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 
Waluta: 

4) Czas trwania lub termin wykonania: 
okres w miesiącach: 
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia: 
data zakończenia: 
5) Kryteria oceny ofert: 

Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin dostawy 40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE: