ZP.SP.O.272.1.12.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 21/2015 z dnia 12 marca 2015r. w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. t.j. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. tj. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę zakupu:
1.Zadanie nr 1: Dostawa i instalacja oprogramowania do skanowania dokumentów powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego z usługą integracji z systemem do zarządzania zasobem – Ośrodek 8 – stosowanym w PODGiK o parametrach zgodnych z zał. Nr.1 .
2.Zadanie nr 2 – z dostawa, instalacja i konfiguracja urządzenia wielofunkcyjnego kolorowego – drukarka, skaner, kopiarka – do współpracy z oprogramowaniem do skanowania pzgik o parametrach zgodnych z zał. Nr.2. Zamawiający nie dopuszcza podziału zadań.
3.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wyżej wymienione oprogramowanie i urządzenie wielofunkcyjne na okres nie krótszy niż 24 miesiące oraz załączenia do oferty potwierdzenia wykonania nie mniej niż trzech realizacji odpowiednich dostaw w/w.(referencje, które będą zawierały w treści potwierdzenie należytego wykonania dostaw wraz z instalacją i konfiguracją w zakresie adresata dostaw, jakości, wartości i terminu realizacji), a także aktualny wypis z odpowiedniego rejestru przedsiębiorców, tj. kopia z datą nie starszą niż 6-m-cy przed datą składania ofert.
Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej z siedzibą: 21-010 Łęczna,
ul. Aleja Jana Pawła II 95A
REGON: 43 10 29 168NIP: 713 23 98 078 Telefon: /081/ 752-64-80 Faks: /081/ 752-64-64
E-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl
Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Teresa Olszak – Gł. Specjalista ds. zamówień publicznych, tel. 81 752 64 80, e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl .
Sposób przygotowania oferty: złożyć ofertę cenową.
Kryteria oceny oferty: cena – 90 %, liczona wg wzoru: cena oferty/cena najkorzystniejszą x 100 pkt. x 90%,
udzielony okres gwarancji – 10 %, liczony wg : okres gwarancji w ofercie/okres gwarancji najkorzystniejszy spośród złożonych ofert x 100pkt.x 10 %.
Miejsce i termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 16.07.2015 r godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /081/ 752-64-64 lub e-mailem: t.olszak@powiatleczynski.pl . Ofertę przesłaną drogą elektroniczną nie ma potrzeby potwierdzać wersją przesłaną w inny sposób.
Termin realizacji dostawy wraz z instalacją i konfiguracja: do 14.08.2015r.
Załączniki:
1.Wymagania minimalne funkcjonalności oprogramowania do zaawansowanego skanowania dokumentów geodezyjnych wraz z usługą integracji z rozwiązaniami aplikacjami pracujących u Zamawiającego.
2.Specyfikacja urządzenia wielofunkcyjnego
3.Formularz oferty
4.Wzór umowy
Z poważaniem
Łęczna dnia 06.07.2015r. Kierownik Jednostki