Godziny przyjęć interesantów:
■ Poniedziałek, środa, czwartek, piątek: 7.00 – 15.00
■ Wtorek: 8.00 -16.00
Plechawska Agnieszka
Naczelnik Wydziału Organizacyjno-Prawnego
Starostwo Powiatowe w Łęcznej
tel. 81 53 15 227
e-mail: a.plechawska@powiatleczynski.pl
Obsługa kancelaryjna Starostwa Powiatowego w Łęcznej
Kierepka Patrycja
Kancelista
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 104, I p.
tel. 81 53 15 201
e-mail: p.kierepka@powiatleczynski.pl
Tkaczyk Agnieszka
Inspektor ds. obsługi kancelarii
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 105, I p.
tel. 81 53 15 201
e-mail: a.tkaczyk@powiatleczynski.pl
Kubić Angelika
Inspektor ds. obsługi kancelarii
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 105, I p.
tel. 81 53 15 201
e-mail: a.kubic@powiatleczynski.pl
Obsługa sekretariatu Starosty
Góra Paulina
Podinspektor ds. administracyjno-biurowych
Obsługa sekretariatu
Starostwo Powiatowe w Łęcznej
tel. 81 53 15 200
fax. 81 752 64 64
e-mail: poczta@powiatleczynski.pl
Obsługa Rady Powiatu
Sachar Agnieszka
Inspektor ds. obsługi Rady Powiatu
Starostwo Powiatowe w Łęcznej
tel. 81 53 15 230
e-mail: a.sachar@powiatleczynski.pl
Dąblowska Izabela
Inspektor ds. administracyjnych i archiwum
Starostwo Powiatowe w Łęcznej
tel. 81 53 15 230
e-mail: i.dablowska@powiatleczynski.pl
Dozór mienia
Bartłomiej Wachewicz
Inspektor ds. rozliczeń i dozoru mienia
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 106, I p.
tel. 81 53 15 231
e-mail: b.wachewicz@powiatleczynski.pl
Maziarz Angelika
Zaopatrzeniowiec
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 106, I p.
tel. 81 53 15 231
e-mail: a.maziarz@powiatleczynski.pl
Zabezpieczenie Informatyczne
Romańczuk Paweł
Inspektor ds. Informatyki
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 109, I p.
tel. 81 53 15 232
e-mail: p.romanczuk@powiatleczynski.pl
Zakrzewski Kacper
Podinspektor ds. Informatyki
Starostwo Powiatowe w Łęcznej, pok. 109, I p.
tel. 81 53 15 232
e-mail: k.zakrzewski@powiatleczynski.pl
Punkt Obsługi Mieszkańca:
Łagodziński Mariusz
Inspektor ds. obsługi mieszkańców
e-mail: m.lagodzinski@powiatleczynski.pl
Do zadań Wydziału Organizacyjno-Prawnego należy:
Wydział Organizacyjno-Prawny „OP”
1. Struktura Wydziału obejmuje stanowiska:
1) Naczelnika Wydziału,
2) obsługi Zarządu Powiatu,
3) obsługi Rady Powiatu,
4) obsługi sekretariatu,
5) obsługi kancelarii starostwa,
6) dozoru mienia starostwa,
7) informatyka,
8) kierowcy – dozorcy,
9) sprzątaczki,
10) dozorcy –konserwatorzy,
2. Do zadań Wydziału Organizacyjno-Prawnego należy
w szczególności:
1) zabezpieczenie obsługi administracyjnej organów Powiatu,
2) prowadzenie kancelarii i sekretariatu Starostwa,
3) przyjmowanie i emisja korespondencji, w tym korespondencji elektronicznej,
4) gromadzenie i przygotowanie materiałów niezbędnych do pracy Rady
i Zarządu Powiatu,
5) obsługa sesji Rady i posiedzeń Zarządu,
6) prowadzenie rejestrów:
a) uchwał Rady i Zarządu,
b) wniosków i opinii Komisji,
c) interpelacji i wniosków radnych,
7) przekazywanie do realizacji merytorycznym komórkom organizacyjnym uchwał Rady i Zarządu, interpelacji radnych oraz analiza terminowego ich załatwienia,
8) przedkładanie organom nadzoru uchwał organów Powiatu,
9) udzielenie pomocy radnym w wypełnianiu obowiązków radnego,
10) opracowywanie projektów aktów regulujących funkcjonowanie Powiatu
i strukturę organizacyjną,
11) wdrażanie i stosowanie instrukcji kancelaryjnej, archiwalnej i jednolitego
rzeczowego wykazu akt,
12) prowadzenie rejestru upoważnień do załatwiania spraw w imieniu Starosty,
13) opracowywanie i uzgadnianie projektów aktów prawnych Rady, Zarządu
i Starosty, opiniowanie ich pod względem redakcyjnym i prawnym,
14) prowadzenie rejestru skarg , wniosków i petycji , opracowywanie analiz,
15) przyjmowanie interesantów zgłaszających skargi, wnioski i petycje oraz
organizowanie kontaktów ze Starostą i Wicestarostą,
16) prowadzenie spraw z zakresu ochrony przeciwpożarowej,
17) wykonywanie obsługi kancelaryjnej Starostwa,
18) wykonywanie zadań związanych z wyborami,
19) zabezpieczenie , dozór, zapewnienie ładu i porządku w budynku zajętym na
siedzibę Starostwa i obiektach administrowanych przez Starostwo,
20) ubezpieczenie mienia będącego w posiadaniu Starostwa ,
21) zabezpieczenie łączności telefonicznej , telefaksowej i alarmowej,
22) realizacja zadań z zakresu ustawy z dnia 17 lutego 2005r. o informatyzacji
działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t. j. Dz. U. z 2014 r.,
poz. 1114 z późn. zm.), w tym zabezpieczenie obsługi informatycznej Starostwa,
23) załatwianie całokształtu spraw związanych z pieczęciami urzędowymi,
nagłówkowymi i tablicami informacyjnymi,
24) gospodarowanie taborem samochodowym będącym w dyspozycji Starosty ,
25) gospodarowanie obiektami , o których mowa w § 15 ust. 2 pkt 19, w tym :
a) przygotowywanie dokumentacji dotyczącej m.in. wydzierżawienia, najmu ,
b) prowadzenie remontów,
26) gospodarowanie mieniem ruchomym Powiatu
27) prowadzenie spraw związanych z archiwizacją dokumentów i współpraca z Archiwum
Państwowym
28) analiza przekazywanej dokumentacji, w tym segregowanie z obowiązującą instrukcją
kancelaryjną dokumentów do dalszego przechowywania, brakowania i przekazania do
archiwum państwowego,
29) brakowanie dokumentacji kategorii archiwalnej B,
30) przekazywanie do archiwum państwowego dokumentacji kategorii archiwalnej A,
31) współpraca z wydziałami, zespołami i samodzielnymi stanowiskami Starostwa w zakresie
przejmowania i segregowania dokumentacji archiwalnej,
32) opracowanie sprawozdań z działalności archiwum zakładowego,
33) prowadzenie, przechowywanie oraz udostępnianie zapisów z pomiarów i kontroli
urządzeń znajdujących się w archiwum, zgodnie z wymogami,
34) nadzór nad przestrzeganiem przepisów instrukcji kancelaryjnej i archiwalnej,
35) sporządzanie kopii lub odpisu dokumentacji, przekazanej z komórek organizacyjnych
do archiwum zakładowego, na wniosek osób i podmiotów zainteresowanych,
36) prowadzenie Punktu Obsługi Interesanta,
37) prowadzenie Biura Rzeczy Znalezionych.
3. Wydział ponadto realizuje inne zadania zlecone przez Starostę.
Wynajem sali konferencyjnej:
tel. kontaktowy: 81 53 15 231