powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

ZP.SP.O.272.1.22.2015

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 21/2015 z dnia 12 marca 2015r.
w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. t.j. z 2013r. poz. 907 z późn. zm.) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. tj. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę:

  • usług usuwania pojazdów (uszczegółowionych w formularzu oferty) z dróg położonych w obrębie powiatu łęczyńskiego w przypadkach, o których mowa
    w art. 130a ust.1 i ust. 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012r. poz. 1137 z późn. zm.) i umieszczanie usuniętych pojazdów na parkingu strzeżonym wskazanym przez Starostę Łęczyńskiego. CPV: 50118110-9 – usługi holownicze.

Wykonanie wyżej wymienionych usług – w terminie od 01.01.2016 do 31.12. 2016r.

Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej z siedzibą: 21-010 Łęczna,
Al. Jana Pawła II 95A
REGON: 431029168 NIP: 713-23-98-078
Telefon: /081/ 752-64-80 Faks: /081/ 752-64-64
E-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl

1.O udzielanie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wymaganą w tym zakresie wiedzę i doświadczenie oraz stosowne pojazdy do wykonania przedmiotu zamówienia.
2.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na wykonanie wyżej wymienionych usług zobowiązani są do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu i podpisaniu umowy w sprawie zamówienia.
3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie na wykonanie wyżej wymienionych usług ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie usług.
4.Wykonawca składający ofertę, będzie nią związany przez 30 dni, począwszy od daty jej złożenia.
5.Wybrana zostanie oferta z najniższą ceną kompletnych usług, wymienionych w formularzu oferty.

Zapytanie o przedmiot zamówienia:

Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani:

  1. Lucja Dziadko – Naczelnik Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych, kontakt: 81 752 64 60
  2. Teresa Olszak – Główny Specjalista ds. zamówień publicznych i remontów, kontakt : 081-752-64-80

Sposób przygotowania oferty: wypełnić załączony formularz oferty oraz pozostałe odpowiednie załączniki.

Miejsce i termin złożenia oferty:

Ofertę należy złożyć do dnia 02.12.2015r. godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego
w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /81/ 752-64-64 lub e-mailem: t.olszak@powiatleczynski.pl

Załączniki:
1.Formularz oferty;
2.Oświadczenie osoby fizycznej;
3.Projekt umowy na wykonanie usług.

Łęczna dnia 24.11.2015r. ………………………………………….