powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

PZAZ.XI.272.1.7.2014 Łęczna, dn.02.12.2014r.

ZAPYTANIE OFERTOWE
Na podstawie zarządzenia Nr 3/2014 z dn. 16 kwietnia 2014r. Dyrektora PZAZ w Łęcznej
w sprawie zasad i trybu postępowania przy udzielaniu zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro i art. 4 pkt 8 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907
z późn. zm.), art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2013r.poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny zakupu i dostawy art. biurowych oraz art. eksploatacyjnych dla PZAZ w Łęcznej.
I.Zamawiający:

Powiat Łęczyński-Powiatowy Zakład Aktywności Zawodowej
ul. Krasnystawska 52,
21-010 Łęczna
REGON: 060196692 NIP: 505-00-56-689
Tel/fax: (081) 752-29-20
e-mail: pzazleczna@wp.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Ilość i asortyment zakupu i dostawy art. biurowych oraz art. eksploatacyjnych wg CPV: 21000000-3, od 30000000-0 do 302173340-8, podana w załączniku formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w formularzu ofertowym będącym integralną częścią umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do 40% w zakresie asortymentu.
    2.Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem na 2 dni wcześniej przed wymaganą dostawą, która odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego.
    3.Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy.
  2. Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych artykułów w przypadku ich złej jakości.
  3. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 5 ustawy Pzp.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych.
  5. Zapłata za zakup i dostawę art. biurowych oraz art. eksploatacyjnych będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.
    III. Oznaczenie terminu wykonania zamówienia: Wymagany termin realizacji zamówienia: 01.01.2015r.- 31.12.2015r.
    IV. Sposób przygotowania oferty: Wykonawca powinien sporządzić ofertę (załącznik nr 1).
    V. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami i ich znaczeniem:
    Ocena ofert :
    S = ( Cmin / Cof..) x 100
    S – ilość punktów przyznanych danej ofercie.
    Cmin – najniższa cena spośród wszystkich złożonych ofert,
    Cof. – zaoferowana cena danej oferty
    CENA = 100 punktów
    VI. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie muszą dostarczyć wykonawcy:
  • formularz ofertowy ( załącznik nr 1),
  • zaakceptowany wzór umowy ( załącznik nr 2),
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia
    do ewidencji działalności gospodarczej,
    VII. Zapytania o przedmiot zamówienia: Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Pani Małgorzata Paprota, tel. (081) 752-29-20, e-mail: pzazleczna@wp.pl
    VIII. Miejsce i termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 09.12.2014r. do godz.1000 w Powiatowym Zakładzie Aktywności Zawodowej, 21-010 Łęczna,
    ul. Krasnystawska 52. , lub faxem na numer: 81 752 29 20, lub mailem: pzazleczna@wp.pl

Łęczna, dn. 02.12.2014 r. Małgorzata Paprota Dyrektor PZAZ Załączniki:

  1. Formularz ofertowy
  2. Wzór umowy