Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 3/2014
z dnia 16 kwietnia 2014 r.
Dyrektora Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej
Notatka służbowa
W sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy chemii profesjonalnej do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej.
- Ilość i asortyment zakupu i dostawy chemii profesjonalnej podane
w załączniku nr 2 – szczegółowy formularz potrzeb jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w formularzu ofertowym będącym integralną częścią umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do +/-40% w zakresie asortymentu. Podane ilości artykułów nie stanowią więc ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego
z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. - Dostawa artykułów chemii profesjonalnej będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem lub e-mailem na 2 dni wcześniej przed wymaganą dostawą, która odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego.
- Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych artykułów w przypadku ich złej jakości.
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
- Zapłata za zakup i dostawę art. chemii profesjonalnej będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu.
- Wykonawca zobowiązuje się do użyczenia trzyfunkcyjnych mieszalników z wężem 15 m.
w ilości min. 3 szt., dozowników do płynu myjącego i nabłyszczającego do trzech zmywarek, dozowników do produktów typu Apex w ilości 2 szt., dozowników na 4 produkty w ilości
2 szt., dozowników do mycia i dezynfekcji rąk w ilości 10 szt. (cenę użyczenia należy wliczyć w cenę oferty). - Wykonawca zobowiązuje się do regularnego serwisu urządzeń dozujących – minimum jeden raz w miesiącu z pozostawieniem raportu. Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia szkoleń dla personelu każdorazowo na życzenie zamawiającego.
- Wykonawca zobowiązuje się do wprowadzenia procedur higienicznych ze stosowanych środków.
- Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz z pierwszą dostawą kart stanowiskowych, zezwolenie do obrotu produktu biobójczego – zgodnie z przepisami ustawy z dn. 09 października 2015r. o produktach biobójczych (Dz. U. 2015, poz. 1926). Ponadto należy złożyć certyfikaty: system zarządzania jakością ISO 9001, oraz system zarządzania środowiskowego ISO 14001 (dotyczy producenta środków przedmiotu zamówienia ).
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia badań zgodności oferowanego środka z deklarowanym w laboratorium chemicznym, na koszt Wykonawcy.
- W czasie trwania umowy, Wykonawca lub przedstawiciel producenta oferowanych środków zobowiązuje się do wykonania raz na kwartał badań czystości mytych powierzchni
i rąk, w ilości min 10 prób , przy użyciu pasków testowych Speed Check.
Ponadto, Wykonawca zobowiązany będzie do:
a) Dostarczenia aktualnych kart charakterystyki produktów.
b) Użyczenia wraz z montażem na okres obowiązywania umowy nowych urządzeń dozujących w niezbędnych ilościach.
c) Serwisu bieżącego urządzeń dozujących w czasie nie dłuższym niż 48 godz. od chwili zgłoszeń usterki.
d) Szkolenia załogi (przynajmniej dwa razy w ciągu roku) z zakresu: BHP stosowania środków chemicznych; plany higieniczne zgodne z HACCP, podstawy HACCP; higiena osobista; wstęp do mikrobiologii; procedury mycia i dezynfekcji powierzchni i sprzętów w gastronomii; kontrola temperatur.
e) Wyposażenia kuchni w odpowiednie plansze, instrukcje stanowiskowe i parametryczne
w niezbędnych ilościach.
f) Serwisu okresowego urządzeń dozujących i maszyn myjących minimum jeden raz
w miesiącu.
W przypadku, gdy w Zapytaniu ofertowym lub załącznikach zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zaoferować produkty równoważne, lecz o parametrach jakościowych podobnych lub lepszych. Wykonawca, który zaoferuje produkty równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że spełniają wymagania określone przez Zamawiającego i przeprowadzić tzw. dowód równoważności produktów.
KOD CPV: : 24000000-4 Produkty chemiczne.
- Określenie szacunkowej wartości zamówienia netto:
Wartość zamówienia oszacowano na kwotę 21 000,00 zł. netto co stanowi równowartość 4 870,47 euro (1 euro = 4. 3117 ) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
Szacunkowa wartość brutto zamówienia 25 830,00zł.
Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania w planie finansowym Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej w danym roku budżetowym (dział, rozdział): Dział 852 Rozdział 85295 § 4210, numer zadania 3.8 źródła finansowania: Środki z działalności gospodarczej.
2.Wykaz Wykonawców, do których wydział zamawiający skierował zapytanie ofertowe:
1)Henry Kruse Polska, Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, b.glob@kruse.pl,
2)PREMIUM GROUP s.c., ul. Kosmonautów 8-10, 20-358 Lublin, biuro@premiumgroup.pl,
3)Silver Clean, Prawiedniki, ul. Słoneczna 17, 20-515 Lublin, Tomasz.budzynski@silverclean.pl,
4)CHEMEA, Aleje Zwycięstwa 41, 21-100 Lubartów, joannadmowska@chemea.pl,
5)Stella Pack S.A., ul. Krańcowa 67, 21-100 Lubartów, stella@stella.com.pl
3.Wykaz uzyskanych ofert, na kwotę brutto:
1)HENRY KRUSER Sp. z o.o., Bielany Wrocławskie, ul. Kolejowa 3, 55-040 Kobierzyce, oferta na kwotę brutto 24 259,20 zł., ofercie przyznano 77,83 punktów.
2)Stella Pack S.A., ul. Krańcowa 67, 21-100 Lubartów, oferta na kwotę brutto 18 257,61zł., ofercie przyznano 100 punktów,
3)SILVER CLEAN, Prawiedniki, ul. Słoneczna 17, 20-515 Lublin, oferta na kwotę brutto 25 092,11zł., ofercie przyznano 75,22 punktów.
4.Nazwisko (lub nazwę firmy) i adres wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny lub przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, cenę złotych netto i brutto zamówienia zleconego oraz uzasadnienie wyboru oferty:
za najkorzystniejszą pod względem ceny uznano ofertę: Stella Pack S.A., ul. Krańcowa 67, 21-100 Lubartów
Cena oferty netto: 15 478,39 zł, cena oferty brutto: 18 257,61zł.
Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, jest korzystna pod względem finansowym
i kompletna w oparciu o aktualne przepisy prawa.
………………………………………………
(data i podpis pracownika wydziału zamawiającego
odpowiedzialnego za prowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia po uzyskaniu akceptacji
bezpośredniego przełożonego Zatwierdzam
………………………………………………………
Dyrektor
- – niepotrzebne skreślić