powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

GKN.272.1.27.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
Starosty Łęczyńskiego z dnia 12.10.2017 r.

Na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579) i zarządzenia nr 75/2016 Starosty Łęczyńskiego
z dnia 19 września 2016 r. zwracam się z zapytaniem ofertowym o przedstawienie ceny za dostawę zestawów komputerowych oraz oprogramowania biurowego do Wydziału Geodezji, Kartografii, Katastru i Gospodarki Nieruchomościami Starostwa Powiatowego w Łęcznej.
Zamawiający: Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej
z siedzibą: 21-010 Łęczna, ul. Aleja Jana Pawła II 95A.
NIP: 505-001-77-32
Telefon: (081) 53-15-220, faks: (081) 752-64-64
e-mail: geodezja@powiatleczynski.pl
Przedmiot zamówienia:
Dostawa: stacji roboczych z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 10 Pro – 4 szt., monitorów LCD – 4 szt., zasilaczy awaryjnych UPS – 4 szt., Microsoft Office 2016 dla Użytkowników Domowych i Małych Firm – 4 szt
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Sprzęt komputerowy i urządzenia peryferyjne o minimalnych wymaganiach przedstawionych poniżej oraz licencja na pakiet programów biurowych:
1)stacja robocza (markowy, nie składak, minimalne wymagania) – 4 szt.:
?procesor – Intel Core i5,
?zainstalowana pamięć RAM – 8 GB (DIMM DDR3, 1600 MHz) z możliwością rozbudowy do 16 GB,
?dysk twardy – 128 GB SSD SATA III + 1000 GB SATA 5400 obr.
?system operacyjny 64 bit – Microsoft Windows 10 Professional
?napęd optyczny – wbudowana nagrywarka DVD+/-RW DualLayer
?karta sieciowa – LAN 10/100/1000 Mbps
?wyjście/wejście – przód – USB2.0 – 2 szt., czytnik kart pamięci
?wyjście/wejście – tył – USB 2.0 – 4 szt. HDMI – 1 szt., VGA (D-sub) – 1 szt., RJ-45 (LAN) – 1 szt., PS/2 – 2 szt.
?wolne porty wewnętrzne – PCI-e x16 – 1 szt., zalecane PCI – 1 szt., PCI-e x1 – 2 szt.
?klawiatura PS/2/USB
?mysz PS/2/USB
2)monitor LCD – 4 szt.:
?przekątna ekranu min. 21,5”
?matryca w technologii LED, IPS
?rozdzielczość min. 1920×1080
?wejścia sygnału min. cyfrowe DVI-D i HDMI
3)zasilacz awaryjny UPS – 4 szt.:
?typ APC Back-UPS 500VA 230V
?gniazda IEC 320 C13 – 4 szt.
?automatyczne włączenie UPS-a po powrocie zasilania
4)Microsoft Office 2016 Użytkowników Domowych i Małych Firm – 4 szt.

2.Termin i miejsce wykonania zamówienia:
Przedmiot zamówienia należy dostarczyć w terminie do dnia 15 listopada 2017 r. do siedziby Starostwa Powiatowego w Łęcznej.

3.Zapytania o przedmiot zamówienia:
Wszelkich informacji dotyczących przedmiotu zamówienia udziela Stanisław Dylewski, tel. (81) 53-15-220 lub Paweł Romańczuk (81)53-15-232

4.Miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty z ceną za poszczególne elementy przedmiotu zamówienia wraz z ceną łączną (netto
i brutto) należy złożyć do dnia 23.10.2017 r.. do godz. 1400 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łęcznej ul. Aleja Jana Pawła II 95A, pok. 7 lub przesłać faksem na nr: (081) 752-64-64 lub e-mailem: geodezja@powiatleczynski.pl

Kryterium wyboru oferty: cena 100%.

Łęczna, dnia 12.10.2017 r.. Podpis Starosty