Łęczna, dnia 03.09.2015 r.
Znak sprawy: ESR.272.1.100.2015
ZAPYTANIE OFERTOWE
Powiat Łęczyński zaprasza do składania ofert na: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją robót budowlanych pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach”
I. Dane ogłaszającego zapytanie ofertowe
Powiat Łęczyński,
al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna,
woj. lubelskie,
NIP 505-001-77-32,
REGON 431019425
godziny urzędowania: poniedziałek – piątek 7.00-15.00, wtorek 8-16.00
tel. 081-752-64-01, 081-752-64-00
fax 081-752-62-64.
e-mail: poczta@powiatleczynski.pl
adres strony internetowej: www.powiatleczynski.pl
II. Tryb
Do niniejszego postępowania nie mają zastosowania przepisy i procedury określone ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.) zwaną dalej ustawą. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ww. ustawy niniejsze zamówienie podlega wyłączeniu od stosowania przepisów ustawy.
III. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest nadzór inwestycyjny, całego procesu inwestycyjnego we wszystkich branżach robót wynikających z opracowanej dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pn.: „Modernizacja sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym w Zespole Szkół Rolniczych w Kijanach” oraz wszystkie czynności wynikające z prawa budowlanego.
Wykonanie ww. robót budowlanych jest przedmiotem zamówienia publicznego Znak sprawy: ZP.SP.K.272.4.5.2015 ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych – numer ogłoszenia: 207078-2015; data zamieszczenia: 12.08.2015 r.
Ogłoszenie oraz dokumentacja i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych są zamieszczone i udostępniane na stronie internetowej Zamawiającego – adres strony: www.powiatleczynski.pl
Nadzór należy pełnić zgodnie z ustawą Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami, polskimi normami i zasadami wiedzy technicznej oraz w zakresie i w sposób określony we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania.
IV. Termin wykonania zamówienia.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w okresie wykonywania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru inwestorskiego oraz usunięcia usterek, włącznie z udziałem w odbiorze pousterkowym i gwarancyjnym.
Termin zakończenia wykonania przedmiotu umowy ustala się do 30 dni od dnia zakończenia zadania przez Wykonawcę robót budowlanych – bezusterkowy końcowy protokół odbioru wykonania robót.
V. Warunki udziału w postępowaniu
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
a) Posiadania uprawnień do wykonywania nadzoru inwestorskiego w branży budowlanej, w następujących specjalnościach:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń sanitarnych,
- instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
b) Posiadania wiedzy i doświadczenia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu złożenia ofert w niniejszym postępowaniu wykonał z należytą starannością co najmniej dwie usługi obejmujące swym zakresem sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad wykonaniem robót budowlanych w budynkach.
Wykonawca celem wykazania spełniania warunku jest zobowiązany załączyć do oferty wykaz usług według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego Zapytania oraz poświadczenia (np. referencje) należytego wykonania każdej z wykazanych usług.
c) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Warunek zostanie uznany za spełniony, w przypadku gdy Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zapisem w Formularzu Ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania.
VI. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów.
Osobami uprawnionymi do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami ze strony Zamawiającego jest:
Dominika Sacawa, tel. tel. 081-752-64-23
e–mail: d.sacawa@powiatleczynski.pl
VII. Sposób przygotowania oraz termin złożenia oferty.
- Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszego Zapytania. Oferta winna zawierać łączną cenę ryczałtową za wykonanie przedmiotu zamówienia. Cena podana w ofercie winna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.
- Cena ofertowa nie podlega zmianie po złożeniu oferty.
- Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę/by upoważnioną/ne do reprezentacji Wykonawcy.
- Wzory dokumentów dołączone do niniejszego Zapytania powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty.
- Ofertę należy złożyć:
a) pocztą na adres: Starostwo Powiatowe w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna lub
b) osobiście w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łęcznej pokój nr 111 (kancelaria ogólna) - Termin składania ofert upływa w dniu 08.09.2015 r., o godz.10.00.
Decyduje data i godzina wpływu oferty do siedziby Zamawiającego. Oferty złożone po terminie nie będą uwzględniane. - Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
- W toku dokonywania badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert.
VIII. Kryteria oceny ofert.
Cena ofertowa brutto – waga 100 %.
Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, zawierająca wszystkie wymagane załączniki złożona przez Wykonawcę spełniającego wszystkie warunki udziału
w postępowaniu oraz zawierająca najniższą cenę ofertową (oferta otrzyma maksymalną ilość – 100 pkt.) Pozostałe oferty otrzymają proporcjonalnie niższą ilość punktów.
IX. Wynik postępowania.
- O wyborze najkorzystniejszej oferty lub o unieważnieniu postępowania Zamawiający powiadomi Wykonawców.
- Zamawiającemu przysługuje prawo zamknięcia niniejszego postępowania bez wybierania którejkolwiek z ofert.
X. Lista załączników:
- Załącznik nr 1 – Wzór umowy
- Załącznik nr 2 – Formularz ofertowy.
- Załącznik nr 3 – Wykaz wykonanych usług.
Roman Cholewa
Przewodniczący Zarządu Powiatu w Łęcznej