powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

IPR.272.1.37.2017 Łęczna, dnia, 10.11.2017 r.

ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY

1.Zamawiający:

Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej
Aleja Jana Pawła II 95A
21-010 Łęczna
NIP:713-23-98-078
REGON:431029168
Tel. 81 53 15 204
Fax 81 752 64 64
www.powiatleczynski.pl
adres e-mail: zamowienia@powiatleczynski.pl

zaprasza do złożenia oferty na:

„Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych do oznakowania pojazdów mechanicznych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Łęcznej”

2.Informacje niezbędne do przygotowania i złożenia oferty:
1)opis przedmiotu zamówienia:
CPV: 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne
a)tablice rejestracyjne należy wykonać zgodnie z parametrami określonymi
w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji
i oznaczania pojazdów (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz.1038), oraz zapisem art. 75a ustawy
z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym – (t.j.Dz. U. z 2017 r. poz. 1260
z późn. zm.), oraz będą odpowiadać kryteriom określonym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585).
b)wzory tablic rejestracyjnych, umieszczanych na nich znaków i symboli, a także ich opis określa załącznik nr 8 do w/w Rozporządzenia Ministra Infrastruktury.
c)Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostarczenia tablic rejestracyjnych, których rodzaj i ilość Zamawiający określił w tabeli nr 1
d)Wykonawca dokona odbioru tablic rejestracyjnych złomowanych;
e)Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania i dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
f)Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania przesunięć ilościowych, pomiędzy pozycjami wyszczególnionymi w formularzu ofertowym, według faktycznego zapotrzebowania na tablice w roku 2018. Ilość zapotrzebowania jest przybliżona
i może ulec zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego. Przy czym zmiany te nie mogą przekroczyć łącznej kwoty zamówienia oferowanej przez Wykonawcę w zakresie danego zadania. Podane ilości stanowią wiec szacowane ilości zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.

Tabela nr 1 Wykaz przewidywanych potrzeb według rodzaju tablic:

Lp.
Rodzaj tablicPrzewidywana ilość
zapotrzebowania
(w szt.)

1.Samochodowe jednorzędowe7 790
2.Samochodowe dwurzędowe 200
3.Samochodowe indywidualne jednorzędowe2
4.Samochodowe indywidualne dwurzędowe2
5.Samochodowe zabytkowe jednorzędowe4

  1. Samochodowe zabytkowe dwurzędowe2
    7.Do przyczep jednorzędowe300
    8.Do przyczep dwurzędowe200
    9.Motocyklowo-ciągnikowe450
    10.Motocyklowa indywidualna5
    11.Motocyklowa zabytkowa5
    12.Motorowerowe200
    13.Tymczasowe samochodowe jednorzędowe50
    14.Tymczasowe motocyklowo-ciągnikowe10
    Ogółem szt.:9 220
    2)Termin wykonania zamówienia:
    a)od dnia 02.01.2018 r. do 31.12.2018 r.

Zamówienie będzie składane telefonicznie, fax-em lub drogą elektroniczną przez pracownika Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Łęcznej.

3)Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
a) posiadanie zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez właściwego Marszałka Województwa na podstawie art. 75a ust. 1 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.), właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy
b)Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w należytym wykonaniu minimum 2 dostaw tablic rejestracyjnych o wartości równej lub przekraczającej łącznie 50 000,00 zł brutto (słownie pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) każda, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;
c) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
d)oferowane dostawy muszą spełniać wymogi zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22.07.2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz.1038).
4)Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:
a)kopię zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy;
b)wykaz z ilością nie niższą niż 2 wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda. Wykaz należy złożyć na formularzu stanowiącym załącznik nr 3 do Zapytania ofertowego;
c)opłaconą polisę (wraz z dokumentem potwierdzającym jej opłacenie),
a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, z tym, że Zamawiający wymaga aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy zł 00/100) ;
d)kopię certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2
w ustawie Prawo o ruchu drogowym (j. t. Dz. U. z 2017 r. poz. 1260 ze zm.)

5)Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia
a)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2018, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2018, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
b)Załączenie aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji
i informacji o działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty,
c)Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
d)wymagany okres gwarancji co najmniej 12 m-cy.

Oferta, która nie będzie zawierała w/w dokumentów nie zostanie dopuszczona do oceny ofert pod względem ceny zawartej na dołączonym do dokumentów formularzu ofertowym.

6)Informacje o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń lub dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
a)Zamawiający dopuszcza porozumiewanie się: mailowo: zamówienia@powiatleczynski.pl, faxem: 081/ 752-64-64 i w formie pisemnej.
b)Osoby upoważnione do kontaktów z Wykonawcami: Edyta Szostakiewicz, Agnieszka Jóźwiak tel: 081/ 5315204
7)termin związania ofertą: 15 dni od dnia upływu składania ofert.
8)opis sposobu przygotowywania ofert:
a)ofertę należy sporządzić wg formularza ofertowego stanowiącego
załącznik nr 1.
b) oferta winna być sporządzona w języku polskim, czytelnie w jednym egzemplarzu.
c) oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
8) miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
a) ofertę należy złożyć do dnia 20.11.2017 r godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /081/ 752-64-64 lub e-mailem: zamówienia@powiatleczynski.pl Oferty przesłane drogą elektroniczną nie ma potrzeby potwierdzać wersją przesłaną
w inny sposób.
9) opis sposobu obliczenia ceny:
a) cena – 80 punktów;
b) termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowych – 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba);
c) termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych– 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba).

10) opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert:
a) oferta, która przedstawia najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z malejącą ilością uzyskanych punktów. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów.
b)ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
•oferty będą oceniane w skali stu-punktowej, według wzoru:
S = C + T + W
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
S – suma uzyskanych punktów,
C – punkty za cenę,
T – punkty za termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych,
W – punkty za termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych.

Kryterium nr 1:
C = ( Cmin / Cof..) x 80
gdzie:
Cmin – najniższa cena wg załącznika numer 1 formularz oferty spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof. – zaoferowana cena wg załącznika nr 1 formularz oferty,
C – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie.

Kryterium nr 2:
T = (Tmin. / Tof.) x 10
gdzie:
Tmin. – najkrótszy termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych spośród wszystkich złożonych ofert,
Tof. – proponowany termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych w danej ofercie,
T – ilość punktów za termin przyznanych danej ofercie.

Kryterium nr 3:
W = (Wmin./Wof.) x 10
gdzie:
Wmin. – najkrótszy proponowany termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych,
Wof. – proponowany termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych w danej ofercie,
W – ilość punktów za termin dostawy wtórników, indywidualnych i zabytkowych tablic rejestracyjnych przyznanych danej ofercie.

c)w toku oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

11) informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty
w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego: nie dotyczy

12) wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia: nie dotyczy

13) istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, ogólne warunki umowy albo wzór umowy, jeżeli zamawiający wymaga od wykonawcy, aby zawarł z nim umowę
w sprawie zamówienia publicznego na takich warunkach:
a) projekt umowy stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia do złożenia oferty.
b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzania zmian do projektu umowy.

14) Postępowanie o udzielenie zamówienia jest prowadzone zgodnie z regulaminem udzielania zamówień o wartości nie przekraczającej wyrażonej w złotych równowartości kwoty, o której mowa w art. 4 pkt 8 ustawy – Prawo zamówień publicznych, na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 75/2016 z dnia 19 września 2016r.

15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania bez podania przyczyny na każdym etapie.

Załączniki:
1.Formularz oferty
2.Wzór umowy
3.Wykaz zamówień

Z poważaniem

………………………………….
Łęczna dnia 10.11.2017r. Kierownik Jednostki