powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

STAROSTWO POWIATOWE W ŁĘCZNEJ
Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. 81 752 64 80, fax: 81 752 64 64
NIP: 713-23-98-078, REGON: 431029168, e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 27/2014
z dnia 16 kwietnia 2014 r. Starosty Łęczyńskiego
ZP.ST.O.272.1.2.2015
Notatka służbowa
W sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro

  1. Opis przedmiotu zamówienia:
    wykonanie usług serwisu i naprawy urządzeń kserujących, wielofunkcyjnych i drukarek komputerowych funkcjonujących w Starostwie Powiatowym w Łęcznej: do następujących urządzeń kserujących:
  2. XEROX WORK CENTRE 7556;
  3. KYOCERA KM 1620;
  4. TOSHIBA e-studio 3520C szt. 2;
  5. Urządzenie wielofunkcyjne Triumf Adler TADC 2230;
  6. Develop Ineo+451
  7. Develop QC 2235
  8. Develop Ineo+4020 szt. 3
    oraz drukarek komputerowych:
  9. LEXMARK E 460dn szt. 7
  10. LEXMARK T 640 DN szt. 1
  11. LEXMARK T 420 szt. 1
  12. LEXMARK T 120 szt. 1
  13. OKI B 410 dn szt. 7
  14. OKI Print solution C 5750 szt. 1
  15. TSC SKK-240 DNR do nalepek kontrolnych szt. 1
  16. HP LJ 1200s szt. 2
  17. HP LJ 1160/1320 szt. 3
  18. HP LJ 1150 szt. 2
  19. HP LJ 1010 szt. 1
  20. HP OfficeJet PRO K 850 szt.
  21. HP 9300 szt. 1
  22. HP LJ 100 color mpf m 175a – szt. 1
  23. Kyocera ECOSYS FS 1030 D szt. 6
  24. Drukarko – kopiarka Kyocera FS 1018 MFP szt. 1
  25. Samsung ML- 3561 ND szt. 1
    kod CPV: 30121430-6, dotyczy: dostaw/usług/robót budowlanych*
  26. Określenie szacunkowej wartości zamówienia brutto:
    5 000,00 zł/rok
  27. Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania w planie finansowym Starostwa Powiatowego w Łęcznej w danym roku budżetowym ( dział, rozdział):
    Dział 750, Rozdział 75020, § 4270
  28. Wykaz zawierający wykonawców, do których wydział zamawiający skierował zapytanie ofertowe:
    1) Usługi Elektroniczne Cebryk Krzysztof, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 34/1, nr tel./faks81 757 73 58, e-mail: cebryk_krzysztof@poczta.fm
    oraz zamieszczono zapytanie ofertowe na stronie internetowej zamawiającego pod adresem: www.powiatleczynski.pl w zakładce zamówienia do 30 tys. euro
  29. Wykaz uzyskanych ofert, na kwotę brutto:
    STAROSTWO POWIATOWE W ŁĘCZNEJ
    Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, tel. 81 752 64 80, fax: 81 752 64 64
    NIP: 713-23-98-078, REGON: 431029168, e-mail: t.olszak@powiatleczynski.pl
    Nr oferty
    Nazwa Wykonawcy
    Cena roboczogodziny netto zł serwisu naprawy
    Cena usług serwisu przeglądu netto zł
    Wysokość obowiązującego podatku VAT %
    Koszty dojazdu od siedziby firmy do siedziby Starostwa w zł brutto
    1.
    MS MAGIC SERVICE Robert Soldak, 53-010 Wrocław, ul. Ołtaszyńska 44, nr tel. 71-78170 72, fax 71 7593755, e-mail: .prawosudow@magicserwice.com.pl
    50,00 50,00 23 0,85
    2.
    Usługi Elektroniczne Cebryk Krzysztof, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 34/1, nr tel./faks81 757 73 58, e-mail: cebryk_krzysztof@poczta.fm
    35,00 50,00 23 0,00
    3.
    AT-SERWIS s.c. Tomasz Głowacki i Andrzej Kozak, Ponikwoda 33, 20-135 Lublin, tel./faks /1-534-88-72/81-748-20-59, e-mail: info@at-serwis.pl
    25,00 80,00 23 0,00
  30. Nazwisko (lub nazwę firmy) i adres wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny lub przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, cenę złotych netto i brutto zamówienia zleconego oraz uzasadnienie wyboru oferty:
    Usługi Elektroniczne Cebryk Krzysztof, 20-609 Lublin, ul. Filaretów 34/1, nr tel./faks81 757 73 58, e-mail: cebryk_krzysztof@poczta.fm
  • oferta na kwotę:
    1) Cena roboczogodziny netto zł serwisu naprawy wszystkich w/w urządzeń : netto 35,00 zł plus VAT 23%, tj. brutto 43,05 zł.
    2) Cena usług serwisu przeglądu wszystkich w/w urządzeń: netto 50,00zł plus VAT 23%, tj. brutto 61,50 zł.
    3) Koszty dojazdu od siedziby firmy do siedziby Starostwa w zł brutto 0,00 zł
    Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, jest kompletna i najkorzystniejsza pod względem ceny. Powierzenie w/w usług odbywać się będzie na podstawie zleceń poszczególnych Wydziałów, w przypadku niezbędnej konieczności, zgodnie z zatwierdzaną każdorazowo kartą pracy i ofertą zakresu naprawy (dwie różne propozycje Wykonawcy do decyzji Zamawiającego).
    20.01.2015r. Teresa Olszak
    (data i podpis pracownika wydziału zamawiającego
    odpowiedzialnego za prowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia po uzyskaniu akceptacji bezpośredniego przełożonego)
    Zatwierdzam
    Wicestarosta Dariusz Kowalski