powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

Załącznik Nr 2 do Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych polskich równowartości kwoty 30 tys. euro
ZP.P.SPZOZ.O.272.1.1.2015

NOTATKA ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO
którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30.000 euro

1 Opis przedmiotu zamówienia:
Przeprowadzenie badania sprawozdania finansowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łęcznej za rok obrotowy 2014, obejmujący okres od 01.01.2014 r. do 31.12.2014r. CPV: 79210000-9- usługi księgowe i audytorskie.
2.Wartość zamówienia oszacowano w dniu 19.12.2014 r. na kwotę 5000,00 zł netto co stanowi równowartość 1183,46 euro (1euro = 4,2249 zł) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 23 grudnia 2013r. poz. 1692 w sprawie średniego kursu złotego
w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczenia wartości zamówień publicznych.

  1. W dniu 13 stycznia 2015r. zwrócono się do 4 niżej wymienionych wykonawców
    z zapytaniem ofertowym:
    1.Bilans – Rewid – Standard Biegli Rewidenci i Doradcy Finansowi, ul. Opinogórska 4/35, 04-039 Warszawa, tel. /faks: 22 813 33 81/ 813 33 81, e-mail: biegli@brs-biegli.pl
    2.Max Finanse Sp. z o.o. , ul. Składowa 10, 19-400 Olecko. Danuta Jaworowska Tel/fax: 087 161 34 04, e-mail: danajaw@op.pl
    3.Auxilium Audyt Sp. z o.o., ul. Moniuszki 50, 31-523 Kraków, tel/fax: 12 417 78 00,
    e-mail: anna.wierczuk@auxilium-audyt.com.pl ;
    4.Biuro Rachunkowe „Taks” Sp. z o.o. ul.Ofiar Katynia 27/1 37-450 Stalowa Wola,
    e-mail: taks.spzoo@poczta.fm ;
    ponadto zamieszczono zapytanie na stronie internetowej pod adresem: www.powiatleczynski.pl w zakładce zamówienia publiczne, w zakładce zamówienia do
    30 tys. euro. Zapytanie skierowano faksem, mailem, telefonicznie (właściwe podkreślić).
  2. Uzyskano następujące oferty na realizację zamówienia (cena oraz inne istotne elementy ofert):
    1)Biuro Biegłych rewidentów EKO-BILANS Sp. z o.o., 90-248 Łódź, ul. P.O.W.29/3;
    nr tel. 42 631 95 36, fax 42 631 98 66, e-mail. M.Wasilewska@eko-bilans.com.pl – oferta na kwotę 9 000,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 11.070,00 zł. brutto;
    2)Auxilium Audyt Sp. z o.o., ul. Moniuszki 50, 31-523 Kraków, tel/fax: 12 417 78 00,
    e-mail: anna.wierczuk@auxilium-audyt.com.pl – oferta na kwotę 8 500,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 10.455,00 zł. brutto;
    3)Regina Fiałkowska Kancelaria Biegłego Rewidenta, 37-450 Stalowa Wola, ul. Ofiar Katynia 33/3, nr tel. /faks 15/8422425, tel kom. 509 764 095, e-mail: fialkowskar@go2.pl – oferta na kwotę 4900,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 6027,00 zł. brutto;
    4)Auxilium Audyt Sp. z o.o., ul. Moniuszki 50, 31-523 Kraków – dotyczy oferty nr 2,
    5)Bilans – Rewid – Standard Biegli Rewidenci i Doradcy Finansowi,
    ul. Opinogórska 4/35, 04-039 Warszawa, tel. /faks: 22 813 33 81/ 813 33 81,
    e-mail: Marian Rogowski / biegli@brs-biegli.pl – oferta na kwotę 3 900,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 4 797,00 zł. brutto;
    6)Polskie Towarzystwo Ekonomiczne PROFIT Sp. z o.o. ul. Rakowiecka 41 lok.28, 02-521 Warszawa, tel./fax 22 848 60 42/ 22 848 61 90, e-mail: sekretariat@pteprofit.pl – oferta na kwotę 6 000,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 7 380,00 zł. brutto;
    7)Max Finanse Sp. z o.o. , ul. Składowa 10, 19-400 Olecko. Danuta Jaworowska Tel/fax: 087 161 34 04, e-mail: danajaw@op.pl – oferta na kwotę 5 400,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 6642,00 zł. brutto; Termin wykonania usług w w/w ofertach był jednakowy: do 16.03.2015r.
  3. W wyniku analizy ofert przedmiotowe zamówienie udzielone zostanie:
    Bilans – Rewid – Standard Biegli Rewidenci i Doradcy Finansowi, ul. Opinogórska
    4/35, 04-039 Warszawa, tel. /faks: 22 813 33 81/ 813 33 81, e-mail:
    biegli @brs-biegli.pl – za cenę: 3 900,00 zł netto plus 23 % VAT, tj. 4 797,00 zł.
    brutto
  4. Uzasadnienie wyboru:
    Oferta spełnia wymagania określone przez zamawiającego oraz przepisy w zakresie wykonania przedmiotowego zadania i jest najkorzystniejsza pod względem finansowym.
  5. Postępowanie prowadził: Teresa Olszak.

ZATWIERDZAM

Przewodniczący Zarządu