powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

IPR.272.4.3.2016
Łęczna, dnia 25.08.2016r.

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

dot.: zamówienia Modernizacja kompleksu boisk sportowych przy Zespole Szkół Górniczych w Łęcznej.

1.Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia kwotę 1 290 850,61 złotych brutto – dofinansowanie przez Ministerstwo Sportu
i Turystyki, ze środków Funduszu Rozwoju Kultury Fizycznej (FRKF) w ramach programu Modernizacji Infrastruktury Sportowej.

2.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia ofertę nr 4 – Zakład Budowlano-Sprzętowy Jacek Krzysiak Sp. z o.o., ul. Stefanii Pawlak 28, 21-010 Łęczna, wartość oferty brutto 1 323 460,32 złotych.
3.Wybrana oferta jest ważna (po decyzji Zarządu Powiatu z dnia 24.08.2016r. o zwiększeniu środków finansowych o kwotę 32 609,71 zł brutto), nie podlega wykluczeniu ani odrzuceniu, spełnia wymagania określone w siwz przez Zamawiającego i jest najkorzystniejsza w oparciu o kryteria ofert podanych w SIWZ. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny.
W prowadzonym postępowaniu złożono 4 oferty, w tym dwie oferty zostały odrzucone.

Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz
adres wykonawcyCena brutto złTermin wykonania etapówOkres gwarancji m-cyUzyskane punktysuma
IIIZa cenę ofertyZa termin wykonaniaZa gwarancję jakości
3.Roboty Budowlano – Ziemne Soczewka Łukasz, Zabiele 41,
21-450 Stoczek Łukowski1 226 310,0010.10.201620.05.20176060,0020,0010,0090,00
4.Zakład Budowlano-Sprzętowy Jacek Krzysiak Sp. z o.o., ul. Stefanii Pawlak 28, 21-010 Łęczna1 323 460,3210.10.201620.05.20177055.6020,0020,0095,60

4.Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały wykluczone oferty.

  1. Działając na podstawie art. 92 ust. 2 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały
    odrzucone oferty:
    1) Oferta Nr 1 – EUROCOURT Sp. z o.o., ul. Wolność 8, lok. 7, 26-600 Radom. Powód odrzucenia:
    Wykonawca po wezwaniu do złożenia wyjaśnień z dnia 24.08.2016, pismem z dnia 24.08.2016r. godz. 15:03 przesłanym elektronicznie przyznał, iż wpisał omyłkowo termin wykonania II etapu robót w ofercie na dzień 22.04.2017r, a prawidłowa data to dzień 22.05.2017r. Termin wykonania robót dla każdego z etapów był oceniany jako kryterium oceny ofert z wagą 20 %, w związku z powyższym Zamawiający nie może zaliczyć tego wyjaśnienia jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z SIWZ – niepowodującej istotnych zmian w treści oferty. Biorąc pod uwagę także błędny podział środków w ofercie a szczegółowo opisany przez Zamawiającego w integralnym załączniku nr 1
    z SIWZ – przedstawione wyjaśnienie błędów kwalifikują ofertę do odrzucenia w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
    2)Oferta nr 2 – Lider Konsorcjum: TORAKOL Rajmund Zalewski, Koszczały, 88-210 Dobre, Partner: Parko Sp. J. Zbigniew Redzik, Adam Grzywa, Joanna Moniak ul. Przemysłowa 10, 21-010 Łęczna. Powód odrzucenia:
    Wykonawca po wezwaniu do złożenia wyjaśnień z dnia 24.08.2016, pismem złożonym dnia 25.08.2016r. o godz. 09:59 przyznał, iż omyłkowo nie została uzupełniona strona w dokumencie JEDZ w zakresie posiadanego doświadczenia – została dostarczona Zamawiającemu wypełniona strona JEDZ w zakresie posiadanego doświadczenia i załączono referencje z wykonanych robót, w których opisano pełny zakres wymaganego doświadczenia. Ponadto wskazano w wyjaśnieniach zmienioną datę wykonania I etapu – na dzień 10.10.2016r. oraz wskazano w piśmie wyjaśniającym podział wartości oferty. Termin wykonania robót dla każdego z etapów był oceniany jako kryterium oceny ofert z wagą 20 %,
    w związku z powyższym Zamawiający nie może zaliczyć tego wyjaśnienia jako innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z SIWZ
    – niepowodującej istotnych zmian w treści oferty. Biorąc pod uwagę także błędny podział środków w ofercie a szczegółowo opisany przez Zamawiającego w integralnym załączniku nr 1 z SIWZ – przedstawione wyjaśnienie błędów kwalifikują ofertę do odrzucenia w oparciu o zapis art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp – Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli jej treść nie odpowiada treści SIWZ.
  2. Zgodnie z zapisem art. 94 ust. 1 pkt.2, wybranego Wykonawcę zapraszamy do podpisania umowy do siedziby Starostwa Powiatowego w Łęcznej, Al. Jana Pawła II 95A – w dniu 31 sierpnia 2016r. na godzinę 10:00 do pokoju nr 9 (parter).
  3. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (t. j. z 2015 r. Dz. U. poz. 2164 z późn. zm.) – dział VI „Środki ochrony prawnej”.

Dziękujemy za udział w przedmiotowym postępowaniu.

Z poważaniem