powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 21/2015

z dnia 12 marca 2015 r. Starosty Łęczyńskiego

Notatka służbowa

W sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro

Opis przedmiotu zamówienia: zakup zestawu mebli biurowych, w skład którego wchodzą:

1.Zestaw biurek w kształcie litery L o wymiarach: długość całkowita 180 cmx 180 cm, wysokość 76 cm, szerokość biurek 70 cm W zestawie biurek należy ująć półkę na klawiaturę z prawej strony zestawu, kontener i szafkę z półkami zamykane na klucz. Kolor dąb sonoma.
2.Zestaw szaf biurowych o wymiarach: dł. 185 cm, wys. 217 cm, głęb. 40 cm; w skład zestawu szaf zamykanych na klucz, ująć: szafa ubraniowa, szafa ma akta w tym segregatory oraz biblioteczka, kolor dąb sonoma.
3.Półka ścienna nad biurkiem długości 180 cm, kolor dąb sonoma.
4.Stolik okrągły o średnicy 90 cm, podstawa chromowana, blat kolor dąb sonoma.
5.Krzesła biurowe szt. 3, kolor brąz jasny, nogi chromowane,

  1. Fotel obrotowy na kółkach szt. 3, kolor brąz jasny,
  2. Zamykana szafka dł.90 x wys.30x gł.30pod zlew w WC zawierająca 2 półki, oraz szafka wisząca narożna, półokrągła o wymiarach: dł. 40 x wys.72 x gł. 30 – kolor biały
  3. Półka do zestawu szaf – przytwierdzona do szafy na akta, według schematu i wizualizacji
  4. Klimatyzator wewnętrzny grzewczo- chłodzący, kolor biały.

kod : CPV 39130000-2 meble biurowe dotyczy: dostaw/usług/robót budowlanych*
1.Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia brutto 8 500,00złotych. Zamawiający w dniu 16.11.2015r. Uchwałą zarządu zwiększył środki przeznaczone na powyższy cel do wartości najkorzystniejszej oferty, tj. do wartości 8 570,00 złotych brutto
2.Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania w planie finansowym Starostwa Powiatowego w Łęcznej w danym roku budżetowym ( dział, rozdział):
Dział. 853 Rozdz. 85321 § 4210
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej pod adresem: www.powiatleczynski.pl w zakładce zamówienia publiczne, w zakładce zamówienia do 30 tys. euro zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
3.Wykaz uzyskanych ofert, na kwotę brutto:
1) MEBLE S&K s.c. Katarzyna Sowińska ul. Turystyczna 7b, 20-207 Lublin tel. 81-446-53-22, fax. 81-446-53-23, kom. 515-243-206, e-mail: k.sowinska@meblesk.pl oferta na kwotę łączną 8 570,00 zł brutto,
2) MERIWA S.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski 20-824 Lublin ,ul. Al.Warszawska 150 tel. 81-742-83-60, fax. 81-746-67-97, kom. 660-277-890, e-mail.: andrzej.ch@meriwa.pl- oferta na kwotę łączną 9 077,40 zł brutto, udzielona.
3) EVEREST- LUBLIN Anna Tatomir, 20-560 Lublin ul. Wyżynna 16, tel. – oferta na kwotę łączną 9 068,79 zł brutto.
4.Nazwisko (lub nazwę firmy) i adres wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny lub przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, cenę złotych netto i brutto zamówienia zleconego oraz uzasadnienie wyboru oferty: MEBLE S&K s.c. Katarzyna Sowińska ul. Turystyczna 7b, 20-207 Lublin tel. 81-446-53-22, fax. 81-446-53-23, kom. 515-243-206, e-mail: k.sowinska@meblesk.pl oferta na kwotę łączną 8 570,00 zł brutto

16.11.2015r. ………………………………………
(data i podpis pracownika wydziału zamawiającego
odpowiedzialnego za prowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia po uzyskaniu akceptacji
bezpośredniego przełożonego)
Zatwierdzam
………………………………………………………
Starosta Łęczyński

  • – niepotrzebne skreślić