powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.powiatleczynski.pl


Łęczna: SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.SP.O.272.4.9.2015
Numer ogłoszenia: 168759 – 2015; data zamieszczenia: 18.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
Vzamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński , Al. Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, woj. lubelskie, tel. 81 7526400, faks 81 7526464.
•Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatleczynski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA FABRYCZNIE NOWYCH ART. BIUROWYCH (ZADANIE NR 1), EKSPLOATACYJNYCH DO DRUKAREK, URZĄDZEŃ WIELOFUNKCYJNYCH, FAKSÓW I KSEROKOPIAREK (ZADANIE NR 2) WRAZ Z ODBIOREM ZUŻYTYCH TONERÓW DO SIEDZIB ZAMAWIAJĄCEGO. ZP.SP.O.272.4.9.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie Nr 1), eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz. CPV: 22800000-8, 30197630-1, 30125110-5. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w części szczegółowej formularzy ofertowych dla poszczególnych zadań. 2. Podane w formularzach zadania nr 1 – wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 3. Dostawa oraz płatności za wymienione w formularzu ofertowym dla zadań od 1 do 2 artykuły odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiających jednostkowych wymienionych w dziale 1, ust. 1, punkt 1 do 5 siwz. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca ponosi koszty transportu do siedzib zamawiających jednostkowych, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas trwania transportu. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w zadaniu Nr 2 przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji tonerów i tuszy, zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) lub recykling na swój koszt i potrzeby – wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne. 3. W przypadku urządzeń oznaczonych w załączniku Nr 1 dla zadania nr 2 znakiem (oryginał lub org). wymagane są wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne producenta danego urządzenia, tj. drukarki, kserokopiarki itp. Przez oryginalne zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego mają być zastosowane. Dla pozostałych urządzeń (nieoznaczonych lub oznaczonych : zam.) dopuszczalne jest zaoferowanie przez wykonawcę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu lub równoważnych. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem drukującym. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego dla pozostałych niż wymienione jako oryginalne materiałów (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2): materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane przez producenta urządzeń lub równoważne – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Na opakowaniu nie uszkodzonym powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się artykuły nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką jaka została podana w załączniku do SIWZ, temperatura topnienia tonera i czas schnięcia tuszu nie powinny być gorsze od parametrów materiałów oferowanych przez producenta urządzenia, lub powinny uwzględniać stopień tolerancji, którą producent wyznaczył do prawidłowego działania urządzenia. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych. 5. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na artykuł spełniający żądanie Zamawiającego (np. na pochodzący od producenta, do którego artykuł jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 6. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 7. Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych oraz uzupełnianych (tzw. Reffil) oraz materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Produkty takie nie zostaną uznane przez zamawiającego za równoważne. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2016, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2016, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie. 9. Nie przewiduje się udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie miał potrzeby skorzystania w fazie przygotowawczej do niniejszego postępowania z dialogu technicznego, w oparciu o zapis art. 31a do 31c ustawy Pzp. 11. Zamawiający nie zastrzega, iż o udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wyłącznie wykonawcy zatrudniający ponad 50 % osób niepełnosprawnych. 12. Zamówienie nie dotyczy dofinansowania środkami UE..
II.1.5)
Vprzewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
•Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
•Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w trybie z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 20% wartości zamówienia podstawowego, na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 7 Ustawy w przypadku: – wyczerpania ilości oraz asortymentu artykułów biurowych, materiałów eksploatacyjnych do drukarek ii kserokopiarek, uszczegółowionych w formularzu ofertowym. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie podstawowe zobowiązany będzie do zastosowania w zamówieniach uzupełniających cen nie wyższych od zastosowanych w zamówieniu podstawowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8, 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu obowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych) bez względu na udział wg ilości zadań.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
•III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oWykonawca nie określa szczególnych wymagań.
•III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oNa potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert – a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej trzech dostaw w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia (w tym odpowiedniego zadania) o wartości brutto nie niższej niż 50 000 zł każda, z wykorzystaniem wzoru określonym w zał. nr 1 do siwz.
•III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
•III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia dysponowania osobami.
•III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oZamawiający nie wymaga przedstawienia potwierdzenia znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
•wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
•oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
•aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
•nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
•nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
•lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
•1 – Cena – 90
•2 – termin dostawy materiałów (przyjętą jednostką jest dzień) – 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Wzór umowy w załączeniu. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia niżej wymienionych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: dalsze zmiany dotyczące stawek podatku VAT, które zostaną wprowadzone w trakcie roku obowiązywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatleczynski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne zakładka SIWZ z załącznikami..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2015 godzina 10:00, miejsce: w Starostwie Powiatowym, Aleja Jana Pawła II 95A, 21-010 Łęczna, pokój. nr 111 I piętro Kancelaria Ogólna.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie Nr 1).
•1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie Nr 1), eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz. CPV: 22800000-8, 30197630-1, 30125110-5. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w części szczegółowej formularzy ofertowych dla poszczególnych zadań. 2. Podane w formularzach zadania nr 1 – wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 3. Dostawa oraz płatności za wymienione w formularzu ofertowym dla zadań od 1 do 2 artykuły odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiających jednostkowych wymienionych w dziale 1, ust. 1, punkt 1 do 5 siwz. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca ponosi koszty transportu do siedzib zamawiających jednostkowych, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas trwania transportu..
•2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.76.30-1, 30.12.51.10-5.
•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
•4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o1. Cena – 90
o2. termin dostawy materiałów (przyjętą jednostką jest dzień) – 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy do siedzib Zamawiającego.
•1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę fabrycznie nowych art. eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, faksów i kserokopiarek (zadanie Nr 2) wraz z odbiorem zużytych tonerów i tuszy do siedzib Zamawiającego, uszczegółowionych w dziale 1 ust. 1 punkt 1 do 5 siwz. CPV: 22800000-8, 30197630-1, 30125110-5. Uszczegółowienie potrzeb materiałów uwzględniono w części szczegółowej formularzy ofertowych dla poszczególnych zadań. 2. Podane w formularzach zadania nr 1 – wielkości opakowań mogą być zmienione przez Wykonawcę pod warunkiem dostosowania ilości i wielkości opakowania do wymaganej przez Zamawiającego wielkości zamówienia i odpowiedniej wyceny zmienionej pozycji. 3. Dostawa oraz płatności za wymienione w formularzu ofertowym dla zadań od 1 do 2 artykuły odbywać się będzie raz w miesiącu przez Zamawiających jednostkowych wymienionych w dziale 1, ust. 1, punkt 1 do 5 siwz. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca ponosi koszty transportu do siedzib zamawiających jednostkowych, koszty ubezpieczenia oraz opakowania artykułów na czas trwania transportu. 2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca biorący udział w zadaniu Nr 2 przewidział w ofercie wymóg odbioru i utylizacji tonerów i tuszy, zgodnie z ustawą o odpadach z dn. 14.12.2012r. (Dz. U. z 2013r. poz. 21 z późn. zm.) lub recykling na swój koszt i potrzeby – wszelkich zużytych tonerów, tuszy, folii itp. materiałów do drukarek, kserokopiarek i faksów uznawanych jako niebezpieczne. 3. W przypadku urządzeń oznaczonych w załączniku Nr 1 dla zadania nr 2 znakiem (oryginał lub org.) wymagane są wyłącznie oryginalne materiały eksploatacyjne producenta danego urządzenia, tj. drukarki, kserokopiarki itp. Przez oryginalne zamawiający rozumie materiały eksploatacyjne wyprodukowane przez producenta sprzętu, do którego mają być zastosowane. Dla pozostałych urządzeń (nieoznaczonych lub oznaczonych : zam.) dopuszczalne jest zaoferowanie przez wykonawcę oryginalnych materiałów eksploatacyjnych producenta sprzętu lub równoważnych. W przypadku, gdy produkt oryginalny posiada wbudowany układ scalony, który monitoruje proces druku i zużycie atramentu/tonera, produkt równoważny musi posiadać analogiczny element, umożliwiający pełną współpracę z urządzeniem drukującym. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego dla pozostałych niż wymienione jako oryginalne materiałów (innego niż podany (z nazwy) przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. W przypadku materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek (zadanie Nr 2): materiały eksploatacyjne fabrycznie nowe, nieużywane, wolne od wad i praw osób trzecich, oryginalnie wyprodukowane przez producenta urządzeń lub równoważne – nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego. Na opakowaniu nie uszkodzonym powinna znajdować się data produkcji danego wyrobu. Za równoważne uznaje się artykuły nieregenerowane, niepoddane procesowi ponownego napełniania ani wymiany jakichkolwiek elementów, kompatybilne z urządzeniami, w których będą wykorzystywane i niepowodujące uszkodzeń ani zaburzeń w pracy urządzeń, do których są przeznaczone. Równoważne materiały muszą mieć wydajność co najmniej taką jaka została podana w załączniku do SIWZ, temperatura topnienia tonera i czas schnięcia tuszu nie powinny być gorsze od parametrów materiałów oferowanych przez producenta urządzenia, lub powinny uwzględniać stopień tolerancji, którą producent wyznaczył do prawidłowego działania urządzenia. Materiały równoważne muszą działać analogicznie, jak materiały oryginalne producenta urządzeń i posiadać elementy elektroniczne dające komunikaty przy pracy w sieci. Weryfikacja zgodności będzie odbywała się w trakcie każdej dostawy materiałów eksploatacyjnych. 5. Jeżeli w trakcie trwania umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczanych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest przeznaczony) lub jeżeli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien artykuł oferowany w asortymencie, którego żądanie dotyczy, wymienić na artykuł spełniający żądanie Zamawiającego (np. na pochodzący od producenta, do którego artykuł jest przeznaczony), bez zmiany ceny. 6. Dostarczone przez Wykonawcę artykuły eksploatacyjne będą posiadały znak firmowy producenta, etykiety zawierające numer katalogowy i jego termin, listę kompatybilności (typ drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, do których są przystosowane oraz nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. 7. Zamawiający nie dopuszcza do zaoferowania materiałów eksploatacyjnych regenerowanych, refabrykowanych oraz uzupełnianych (tzw. Reffil) oraz materiałów, które ograniczają pełną współpracę z programem sprzętu monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem. Produkty takie nie zostaną uznane przez zamawiającego za równoważne..
•2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.80.00.00-8.
•3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2016.
•4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
o1. Cena – 90
o2. termin dostawy materiałów (przyjętą jednostką jest dzień) – 10