powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

IPR.272.4.9.2016 Łęczna, 2015-12-06

OGŁOSZENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY dot. zamówienia: Sukcesywna dostawa do siedzib zamawiającego fabrycznie nowych art. biurowych (zadanie nr 1), eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek, urządzeń wielofunkcyjnych oraz faksów wraz z odbiorem zużytych tonerów (zadanie nr 2),

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tego zamówienia kwotę: 195 989,88 złotych brutto,

Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez:
Zadanie nr 1: WESJAN Sp. z o.o., 21-010 Łęczna, Al. Jana Pawła II 89, za cenę 53 421,50 złotych brutto;
Zadanie nr 2: 3INK . s.c. Łukasz Aftyka, Ksenia Wolak, ul. Mełgiewska 11, 20-209 Lublin, za cenę 134 755,11zł brutto.

1.Uzasadnienie wyboru: wybrane oferty w poszczególnych zadaniach są ważne, nie podlegają wykluczeniu ani odrzuceniu, spełniają wymagania określone w SIWZ przez Zamawiającego i są najkorzystniejsze. Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Prawo zamówień publicznych oraz Kodeks Cywilny.

  1. W prowadzonym postępowaniu złożono 3 następujące oferty:
    Numer ofertyFirma (nazwa) lub nazwisko oraz
    adres wykonawcyPunkty w kryterium „Cena”Punkty w kryterium „Termin dostawy”Punkty w kryterium „Termin zapłaty faktury”Suma punktów
    Zad. Nr 1Zad. Nr 2
    1.JM DATA s.c. Żebrowski Jarosław, Ryciak Maciej ul. Trakt Lubelski 233, 04-667 Warszawa-56,963010 96,96
    2.3INK s.c. Łukasz Aftyka, Ksenia Wolak, ul. Mełgiewska11, 20-209 Lublin-603010100,00
    3.WESJAN Sp. z o.o. Aleja Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna
    60-30595,00
  2. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie wykluczono żadnego Wykonawcy.
  3. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt. 2 Prawa zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostały odrzucone oferty.
  4. Zgodnie z zapisem art. 94 ust. 1 pkt. 2 wybranych wykonawców w zakresie zadania nr 1 i nr 2 zapraszamy do podpisania umowy na dostawy jw. w terminie – 13.12.2016r. na godz. 10:00 do pokoju nr 9 w siedzibie Starostwa Powiatowego w Łęcznej.
  5. Środki ochrony prawnej Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej określone w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) – dział VI „Środki ochrony prawnej”.
    Dziękujemy za udział w przedmiotowym postępowaniu.