Notatka z wyboru oferty w postępowaniu na zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej
w Łęcznej
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 3/2014
z dnia 16 kwietnia 2014 r.
Dyrektora Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej
Notatka służbowa
W sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy artykułów biurowych
i materiałów eksploatacyjnych do drukarek do siedziby Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej, ul. Krasnystawska 52, 21-010 Łęczna
- Ilość i asortyment zakupu i dostawy art. biurowych oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek podane w załączniku Nr 1 formularza ofertowego jest przybliżona i będzie ulegała zmianom dostosowanym do aktualnego zapotrzebowania PZAZ. Szacunkowa wielkość dostaw określona została w formularzu ofertowym będącym integralną częścią umowy, może ona zostać w trakcie realizacji dostaw zmieniana w wysokości do +/- 20% w zakresie asortymentu i ilości. Podane ilości artykułów nie stanowią wiec ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania jakichkolwiek roszczeń względem Zamawiającego z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw.
- Dostawa artykułów będzie odbywać się sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego zgłoszonych pisemnie faksem lub e-mailem na 2 dni wcześniej przed wymaganą dostawą, która odbywać się będzie w miarę potrzeb Zamawiającego
- Dowóz zamawianych artykułów do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy.
- Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonych artykułów w przypadku ich złej jakości. 5. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy.
- Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych.
- Zapłata za zakup i dostawę art. biurowych oraz art. eksploatacyjnych będzie dokonana bezgotówkowo przelewem bankowym na rachunek wykonawcy w terminie 21 dni od dnia doręczenia faktury VAT wystawionej Zamawiającemu. KOD CPV: 30190000-7 – Różny sprzęt biurowy i artykuły biurowe.
- Określenie szacunkowej wartości zamówienia netto:
Wartość zamówienia oszacowano na kwotę 9 000,00 zł. netto co stanowi równowartość 2 087,34 euro (1 euro = 4. 3117 ) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
Szacunkowa wartość brutto zamówienia 11 070,00zł.
Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania w planie finansowym Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej w danym roku budżetowym (dział, rozdział): Dział 852 Rozdział 85295 § 4210, numer zadania: 3,7, źródła finansowania: Środki z działalności gospodarczej.
3.Wykaz Wykonawców, do których wydział zamawiający skierował zapytanie ofertowe:
1)WESJAN Sp. Z o.o., Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna, i.pac@globalbiuro.pl
2)ABC PAPIER Hurtownia, ul. Związkowa nr 27, 20-148 Lublin, zamówienia@abcpapier.pl,
3)Agencja Handlowo – Usługowa WIDOK Sp. z o. o, ul. Wojciechowska 5, 20-704 Lublin, widok@widok.com.pl,
4)Biuro Plus A.Koptyra Sp. J., ul. Handlowa 4B,37-450 Stalowa Wola, bok@biuroplus24.pl,
5)EUROBIURO Sp. Z o.o., ul. Diamentowa 4 pok 2, 20-447 Lublin, eurobiuro1@o2.pl
4.Wykaz uzyskanych ofert, na kwotę brutto:
1)WESJAN Sp. Z o.o., Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna, oferta na kwotę brutto 12 449,00 zł., ofercie przyznano 100 punktów.
5.Nazwisko (lub nazwę firmy) i adres wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny lub przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, cenę złotych netto i brutto zamówienia zleconego oraz uzasadnienie wyboru oferty:
za najkorzystniejszą pod względem ceny uznano ofertę:
WESJAN Sp. Z o.o., Al. Jana Pawła II 89, 21-010 Łęczna,
Cena oferty netto: 10 121,14 zł, cena oferty brutto: 12 449,00 zł.
Po otwarciu oferty stwierdzono, że oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia. Po analizie możliwości finansowych jednostki Zamawiający stwierdził, że jest możliwe zwiększenie kwoty pierwotnie przeznaczonej na realizację zamówienia do ceny złożonej oferty.
- – niepotrzebne skreślić