powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

Notatka z wyboru oferty w postępowaniu na zakup i dostawę wyposażenia gastronomicznego dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej
w Łęcznej
Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 3/2014
z dnia 16 kwietnia 2014 r.
Dyrektora Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej

Notatka służbowa
W sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro
1.Opis przedmiotu zamówienia:

1.Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia gastronomicznego dla Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej.

  1. Szczegółowe parametry zostały podane w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik Nr 1.
  2. Dowóz zakupionego przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego odbędzie się na koszt Wykonawcy.
    4.Zamawiający odmówi przyjęcia dostarczonego wyposażenia gastronomicznego
    w przypadku jego złej jakości.
  3. Wykonawca udzieli gwarancji na wyposażenie gastronomiczne zgodnie z gwarancją udzielaną przez producenta, min. na okres 12 miesięcy.
  4. Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany „z nazwy” przez Zamawiającego w formularzu ofertowym) pod warunkiem, iż oferowany asortyment będzie o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, użytkowych oraz dopuszczone do użytkowania
    w gastronomii.
  5. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić za przedmiot zamówienia przelewem bankowym na rachunek Wykonawcy w terminie 30 dni od dnia dostawy zamówienia na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego i wystawionej faktury VAT przez Wykonawcę. KOD CPV: 39220000-0, 39221000-7.
  6. Określenie szacunkowej wartości zamówienia netto:

Wartość zamówienia oszacowano na kwotę 64 634,00 zł. netto co stanowi równowartość 14 990,38 euro (1 euro = 4. 3117 ) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych.
Szacunkowa wartość brutto zamówienia 79 499,82 zł.

Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania w planie finansowym Powiatowego Zakładu Aktywności Zawodowej w Łęcznej w danym roku budżetowym (dział, rozdział): Dział 852 Rozdział 85295 § 4210, źródła finansowania: dodatkowe środki PFRON, środki z działalności gospodarczej

3.Wykaz Wykonawców, do których wydział zamawiający skierował zapytanie ofertowe:
1)GASTRO TECH, ul. Turystyczna 44, Lublin, biuro@gastro-tech.net.,
2)MEGAST s.c., Al. Warszawska 150, Lublin, megast@megast.pl,
3)M&M GASTRO, ul. T.Ociepki 8A, 40-413 Katowice, SKLEP @MMGASTRO.PL,
4)Multi Frigo Sp. z o.o., ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, info@multifrigo.pl,
5)SYNERGIA GASTRO s.c., ul. Łukasińskiego 4, 50-436 Wrocław, synergia@synergiagastro.pl,

4.Wykaz uzyskanych ofert, na kwotę brutto:
1)Multi Frigo Sp. z o.o., ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, oferta na kwotę brutto 69 744,14 zł., ofercie przyznano 100 punktów,
2)Centrum SEDNO Sp. z o.o., ul. Niepodległości 44-48, 75-252 Koszalin, oferta na kwotę brutto 120 909,00 zł, ofercie przyznano 57,68 punktów,
3)Gastro – Tech, Dariusz Bujak, ul. Turystyczna 17, 20-207 Lublin, oferta na kwotę brutto: 78 725,16 zł., ofercie przyznano 88,59 punktów,
4)KOTBERT, Robert Kotłowski, ul. Biskupińska 55, 20-831 Lublin, oferta na kwotę brutto 80 177,06 zł., ofercie przyznano 86,98 punktów.

5.Nazwisko (lub nazwę firmy) i adres wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny lub przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, cenę złotych netto i brutto zamówienia zleconego oraz uzasadnienie wyboru oferty:

za najkorzystniejszą pod względem ceny uznano ofertę:

Multi Frigo Sp. z o.o., ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin,
Cena oferty netto: 56 702,55 zł, cena oferty brutto: 69 744,14 zł.

Oferta spełnia wymagania Zamawiającego, jest korzystna pod względem finansowym i kompletna w oparciu o aktualne przepisy prawa.

  • – niepotrzebne skreślić