Załącznik Nr 2 do Zarządzenia Nr 21/2015
z dnia 12 marca 2015 r. Starosty Łęczyńskiego
Notatka służbowa
W sprawie udzielenia zamówienia publicznego o wartości szacunkowej poniżej 30.000 euro
Opis przedmiotu zamówienia: zakup zestawu mebli biurowych, w skład którego wchodzą:
1.Zestaw biurek w kształcie litery L o wymiarach: długość całkowita 180 cmx 180 cm, wysokość 76 cm, szerokość biurek 70 cm W zestawie biurek należy ująć półkę na klawiaturę z prawej strony zestawu, kontener i szafkę z półkami zamykane na klucz. Kolor dąb sonoma.
2.Zestaw szaf biurowych o wymiarach: dł. 185 cm, wys. 217 cm, głęb. 40 cm; w skład zestawu szaf zamykanych na klucz, ująć: szafa ubraniowa, szafa ma akta w tym segregatory oraz biblioteczka, kolor dąb sonoma.
3.Półka ścienna nad biurkiem długości 180 cm, kolor dąb sonoma.
4.Stolik okrągły o średnicy 90 cm, podstawa chromowana, blat kolor dąb sonoma.
5.Krzesła biurowe szt. 3, kolor brąz jasny, nogi chromowane,
- Fotel obrotowy na kółkach szt. 3, kolor brąz jasny,
- Zamykana szafka dł.90 x wys.30x gł.30pod zlew w WC zawierająca 2 półki, oraz szafka wisząca narożna, półokrągła o wymiarach: dł. 40 x wys.72 x gł. 30 – kolor biały
- Półka do zestawu szaf – przytwierdzona do szafy na akta, według schematu i wizualizacji
- Klimatyzator wewnętrzny grzewczo- chłodzący, kolor biały.
kod : CPV 39130000-2 meble biurowe dotyczy: dostaw/usług/robót budowlanych*
1.Kwota przeznaczona na finansowanie zamówienia brutto 8 500,00złotych. Zamawiający w dniu 16.11.2015r. Uchwałą zarządu zwiększył środki przeznaczone na powyższy cel do wartości najkorzystniejszej oferty, tj. do wartości 8 570,00 złotych brutto
2.Wskazanie środków przewidzianych na realizację zadania w planie finansowym Starostwa Powiatowego w Łęcznej w danym roku budżetowym ( dział, rozdział):
Dział. 853 Rozdz. 85321 § 4210
Zamawiający zamieścił na stronie internetowej pod adresem: www.powiatleczynski.pl w zakładce zamówienia publiczne, w zakładce zamówienia do 30 tys. euro zapytanie ofertowe wraz z załącznikami.
3.Wykaz uzyskanych ofert, na kwotę brutto:
1) MEBLE S&K s.c. Katarzyna Sowińska ul. Turystyczna 7b, 20-207 Lublin tel. 81-446-53-22, fax. 81-446-53-23, kom. 515-243-206, e-mail: k.sowinska@meblesk.pl oferta na kwotę łączną 8 570,00 zł brutto,
2) MERIWA S.J. Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski 20-824 Lublin ,ul. Al.Warszawska 150 tel. 81-742-83-60, fax. 81-746-67-97, kom. 660-277-890, e-mail.: andrzej.ch@meriwa.pl- oferta na kwotę łączną 9 077,40 zł brutto, udzielona.
3) EVEREST- LUBLIN Anna Tatomir, 20-560 Lublin ul. Wyżynna 16, tel. – oferta na kwotę łączną 9 068,79 zł brutto.
4.Nazwisko (lub nazwę firmy) i adres wykonawcy, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny lub przedstawiającej najkorzystniejszy bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, cenę złotych netto i brutto zamówienia zleconego oraz uzasadnienie wyboru oferty: MEBLE S&K s.c. Katarzyna Sowińska ul. Turystyczna 7b, 20-207 Lublin tel. 81-446-53-22, fax. 81-446-53-23, kom. 515-243-206, e-mail: k.sowinska@meblesk.pl oferta na kwotę łączną 8 570,00 zł brutto
16.11.2015r. ………………………………………
(data i podpis pracownika wydziału zamawiającego
odpowiedzialnego za prowadzenie postępowania
o udzielenie zamówienia po uzyskaniu akceptacji
bezpośredniego przełożonego)
Zatwierdzam
………………………………………………………
Starosta Łęczyński
- – niepotrzebne skreślić