powiat łęczyński
facebook youtube bip epuap mapa strony kontrast strony powieksz tekst

IPR.272.1.58.2016

ZAPYTANIE OFERTOWE

Na podstawie Zarządzenia Starosty Nr 75/2016 z dnia 19 września 2016r. w oparciu o art. 4 pkt 8 Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2015r. poz. 2164 z późn. zm.) w związku z art. 44 ust. 3 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz. U. tj. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.) zwracam się z zapytaniem ofertowym o cenę wykonania i dostawę tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.
Zamawiający:
Powiat Łęczyński – Starostwo Powiatowe w Łęcznej z siedzibą: 21-010 Łęczna,
ul. Aleja Jana Pawła II 95A
REGON: 43 10 29 168
NIP: 713 23 98 078
Telefon: /081/ 5315204 Faks: /081/ 752-64-64
E-mail: e.szostakiewicz@powiatleczynski.pl
a.jozwiak@powiatleczynski.pl

CPV: 31523200-0 – trwałe znaki informacyjne

  1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
    1) wykonanie i dostawa nowych tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów – aluminiowych, foliowanych, których jakość będzie zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów (t.j. z 2016r. Dz. U. poz. 1038) oraz zapisem art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym – (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.).
    2)odbiór tablic rejestracyjnych złomowanych;
    3)wykonanie i dostawa wtórników tablic rejestracyjnych do oznaczania pojazdów.

Wykaz przewidywanych potrzeb według rodzaju tablic:

Lp.
Rodzaj tablicPrzewidywana ilość
zapotrzebowania
(w szt.)

1.Samochodowe jednorzędowe4 800
2.Samochodowe dwurzędowe200
3.Samochodowe indywidualne jednorzędowe2
4.Samochodowe indywidualne dwurzędowe2
5.Samochodowe zabytkowe jednorzędowe4

  1. Samochodowe zabytkowe dwurzędowe2
    7.Do przyczep jednorzędowe200
    8.Do przyczep dwurzędowe100
    9.Motocyklowo-ciągnikowe340
    10.Motocyklowa indywidualna4
    11.Motocyklowa zabytkowa6
    12.Motorowerowe250
    13.Tymczasowe samochodowe jednorzędowe100
    14.Tymczasowe motocyklowo-ciągnikowe30
    Ogółem szt.:6 040
  2. Warunki dodatkowe dotyczące przedmiotu zamówienia: wymagany okres gwarancji co najmniej 12 m-cy.
  3. Wymagania określone przez Zamawiającego dotyczące przedmiotu zamówienia:
    1)Zamawiający wymaga, aby Wykonawca składający ofertę posiadał zaświadczenie o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.
    2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przewidział w ofercie stawki podatku VAT obowiązujące na rok 2017, w przypadku dalszych zmian w stawkach podatku VAT w trakcie obowiązywania umowy w roku 2017, przewiduje się zmiany umowy w tym zakresie.
    3)Zamawiający nie dopuszcza udziału podwykonawców przy realizacji przedmiotowego zamówienia.
  4. Sposób przygotowania oferty: złożyć ofertę cenową oraz załączyć następujące dokumenty i oświadczenia:
    1)kopię zaświadczenia o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne prowadzonego przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy;
    2)wykaz z ilością nie niższą niż 5 wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – w zakresie odpowiednim do przedmiotu zamówienia o wartości brutto nie niższej niż 70 000 zł każda.
    3)Kopię certyfikatu na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, o których mowa w art. 75a ust. 2 pkt 2
    w ustawie Prawo o ruchu drogowym (tj. z 2012r poz. 1137 ze zm.);
    4)Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert,Oferta, która nie będzie zawierała w/w dokumentów nie zostanie dopuszczona do oceny ofert pod względem ceny zawartej na dołączonym do dokumentów formularzu ofertowym.
  5. Kryterium oceny ofert:
    1) cena – 80 punktów;
    2) termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowych – 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba);
    3) termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych– 10 punktów (przyjętą jednostką jest doba).
    Oferta, która przedstawia najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryteria, zostanie uznana za najkorzystniejszą, pozostałe oferty zostaną sklasyfikowane zgodnie z malejącą ilością uzyskanych punktów. Do realizacji zamówienia zostanie wybrany wykonawca, który uzyska najwyższą ilość punktów.

Ocena ofert w zakresie przedstawionych wyżej kryteriów zostanie dokonana wg następujących zasad:
Oferty będą oceniane w skali stu-punktowej, według wzoru:
S = C + T + W
gdzie poszczególne symbole oznaczają:
S – suma uzyskanych punktów,
C – punkty za cenę,
T – punkty za termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych,
W – punkty za termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych.
Kryterium nr 1:
C = ( Cmin / Cof..) x 80
gdzie:
Cmin – najniższa cena wg załącznika numer 1 formularz oferty spośród wszystkich złożonych ofert,
Cof. – zaoferowana cena wg załącznika nr 1 formularz oferty,
C – ilość punktów za cenę przyznanych danej ofercie.
Kryterium nr 2:
T = (Tmin. / Tof.) x 10
gdzie:
Tmin. – najkrótszy termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych
spośród wszystkich złożonych ofert,
Tof. – proponowany termin dostawy nowych tablic rejestracyjnych i odbioru tablic złomowanych
w danej ofercie,
T – ilość punktów za termin przyznanych danej ofercie.
Kryterium nr 3:
W = (Wmin./Wof.) x 10
gdzie:
Wmin. – najkrótszy proponowany termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych,
Wof. – proponowany termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych w danej ofercie,
W – ilość punktów za termin dostawy wtórników tablic rejestracyjnych przyznanych danej ofercie.

W toku oceny ofert zamawiający może żądać od Wykonawcy pisemnych wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty.

  1. Miejsce i termin złożenia oferty:
    Ofertę należy złożyć do dnia 18.11.2016 r godziny 10:00 w kancelarii ogólnej Starostwa Powiatowego w Łęcznej Al. Jana Pawła II 95A pok. 111 lub przesłać faksem na nr: /081/ 752-64-64 lub e-mailem: e.szostakiewicz@powiatleczynski.pl a.jozwiak@powiatleczynski.pl Ofertę przesłaną drogą elektroniczną nie ma potrzeby potwierdzać wersją przesłaną
    w inny sposób.
  2. Termin realizacji sukcesywnych dostaw według zgłaszanych drogą elektroniczną, faksem lub tel. potrzeb zamawiającego : 02.01.2017 do 31.12.2017 r.

Załączniki:
1.Formularz oferty
2.Wzór umowy

Z poważaniem
………………………………….
Łęczna dnia 09.11.2016r. Kierownik Jednostki