Ogłoszenie nr 557219-N-2019 z dnia 2019-06-06 r.
Powiat Łęczyński: Zakup, dostawa i
instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym
i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół
Rolniczych w Kijanach.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU – Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
zamówienie realizowane w ramach projektu pn.:„Modernizacja Infrastruktury Szkół
Zawodowych w Powiecie Łęczyńskim”
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do
jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy
niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo
ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli
prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają
postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz
osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw
członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych
państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo
zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Łęczyński, krajowy numer
identyfikacyjny 43101942500000, ul. Al. Jana Pawła
II 95A , 21-010 Łęczna, woj. lubelskie,
państwo Polska, tel. +48815315200,
e-mail zamowienia@powiatleczynski.pl, a.jozwiak@powiatleczynski.pl,
faks +48817526464.
Adres strony internetowej (URL): www.powiatleczynski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i
urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego
przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania
postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który
z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w
jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali
zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających
indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz
pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania
można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja
istotnych warunków zamówienia
Nie
www.powiatleczynski.pl zakładka zamówienia publiczne, zakładka SIWZ z
załacznikami
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony – więcej informacji
można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy
przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
kancelaria podawcza: Starostwo Powiatowe w Łęcznej ul. Al. Jana Pawła II 95 A,
21-010 Łęczna I piętro pokój nr 111
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub
formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można
uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostawa i
instalacja wyposażenia komputerowego z oprogramowaniem, zestawem multimedialnym
i urządzeniem wielofunkcyjnym do pracowni kształcenia zawodowego Zespołu Szkół
Rolniczych w Kijanach.
Numer referencyjny: IRP.272.4.9.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog
techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w
odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących
części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone
zamówienie jednemu wykonawcy:
4
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego
– określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty
budowlane: Część 1 Komputer przenośny z oprogramowaniem biurowym z
dostępem do Internetu, W ofercie wymagane jest podanie modelu, symbolu oraz
producenta. Opis wymagań minimalnych 1. Laptop z oprogramowaniem 12 szt. Ekran
Matryca TFT, minimalnie 15,6” z podświetleniem w technologii LED, matowa,
rozdzielczość minimalna FHD+ Obudowa Obudowa komputera matowa, zawiasy
metalowe. Kąt otwarcia matrycy min. 120 stopni. W obudowie wbudowane co
najmniej 2 diody sygnalizujące stan naładowania akumulatora oraz pracę dysku
twardego. Chipset Dostosowany do zaoferowanego procesora Płyta główna Zgodna z
chipsetem procesora Procesor Model i5 / i7 czwartej i wyżej generacji
częstotliwość od 2.8 do 3.0 GHz, minimalnie 4 rdzenie po 4 wątki Pamięć
operacyjna RAM, minimalnie 12 GB Dysk twardy SSD, minimalnie 256 GB, standard:
500/500 (odczyt/zapis), zawierający partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie
systemu operacyjnego fabrycznie zainstalowanego na dysku bez konieczności
stosowania dodatkowych nośników Bezpieczeństwo złącze Kensington Lock
Certyfikaty i standardy ISO9001:2000 dla producenta sprzętu lub dokument
równoważny deklaracja zgodności CE lub dokument równoważny Waga/Wymiary Brak
danych Szyfrowanie Komputer wyposażony w moduł TPM 2.0 Napęd optyczny
opcjonalnie Bateria Bateria co najmniej 30Wh Zasilacz Zasilacz zewnętrzny max
65W BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania z BIOS bez
uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub innych
podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych następujących informacji: wersji
BIOS • nr seryjnym komputera • ilości pamięci RAM • typie procesora i jego
prędkości • modele zainstalowanych dysków twardych • model zainstalowanego
napędu optycznego. Administrator z poziomu BIOS musi mieć możliwość wykonania
poniższych czynności: • Możliwość ustawienia hasła dla twardego dysku •
Możliwość ustawienia hasła na starcie komputera tzw. POWER-On Pass Word •
Możliwość ustawienia hasła Administratora i użytkownika BIOS • Możliwość
włączania/wyłączania wirtualizacji z poziomu BIOSU • Możliwość ustawienia
kolejności bootowania • Możliwość Wyłączania/Włączania: zintegrowanej karty
WIFI, portów USB, Tryby PXE dla karty sieciowej, • Możliwość ustawienia portów
USB w trybie „no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń
bootujących typu USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB
są aktywne. Karta graficzna Dedykowana: nVIDIA QUADRO lub ATI FirePro
Audio/Video Wbudowana, zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo min 2×1,5W,
wbudowany mikrofon, sterowanie głośnością głośników za pośrednictwem
wydzielonych klawiszy funkcyjnych na klawiaturze, wydzielony przycisk funkcyjny
do natychmiastowego wyciszania głośników, kamera minimalnie HD720p Karta
sieciowa 10/100/1000 – RJ 45 Porty/złącza HDMI lub DisplayPort, min 2 x USB
3.0, złącze stacji dokującej Klawiatura i Mysz Klawiatura, układ US. Klawiatura
z wydzielonym blokiem numerycznym, mysz optyczna min 2400 DPI WiFi Wbudowana
bezprzewodowa karta sieciowa pracująca w standardzie AC Bluetooth opcjonalnie
Czytnik linii papilarnych opcjonalnie System operacyjny Windows 8/10 Pro 64
bitowy, język Polski Gwarancja Minimum 2 lata D2D (door-to-door) 2. Oprogramowanie
MS Office Pro dla szkół 3. Program antywirusowy licencja dla szkół na min 3
lata Część 2 Oprogramowanie – szt.5 ( obsługujące 12 stanowisk komputerowych)
1) do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów wewnętrznych:
− współpraca ze wszystkimi systemami Windows − możliwość aktualizacji, –
klawiatura egzaminacyjna (− wyjście USB,- kompatybilna z programami
egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, − współpracująca ze
wszystkimi systemami Windows) 2) komputerowego wspomagania projektowania: −
oprogramowanie do komputerowego wspomagania projektowania na (np. Computer
Aided Design) 3) obliczeń kosztów eksploatacji maszyn, -do obliczeń kosztów
eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych 4) prowadzenia gospodarki magazynowej
– program do prowadzenia magazynu, możliwość remanentu początkowego i
sezonowego, Generowanie dokumentów zewnętrznych, wewnętrznych,
międzymagazynowych, korekcyjnych i likwidacyjnych. Prowadzenie kartoteki
dokumentów. Wybór produktu alfabetyczny, katalogowy lub magazynowy. 5)
agrotroniki- symulacji pracy gospodarstwa rolniczego wraz z zestawem symulatora
kokpitu traktora. Część 3 Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem.-szt.2
Projektor: – rozdzielczość optyczna min. FullHD 1920×1080 px; – jasność min
3500 ANSI lumenów; – kontrast min. 15 000 : 1; – format obrazu 16:9; –
żywotność lampy min. 6000 h w trybie standardowym i min. 12000 h w trybie eco;
– złącza min: 1 x 15-pin D-Sub; 1 x HDMI, x USB 2.0, 1 x RJ-45 LAN; – wbudowany
głośnik min. 5W; – technologia LCD; – w komplecie: uchwyt sufitowy do rzutnika,
kabel zasilający, kabel HDMI FHD min 15mb, wskaźnik laserowy, pilot do
rzutnika, ekran rozwijany. Część 4 Urządzenie wielofunkcyjne- szt.2 – Format
arkusza A4 i/lub A3 – prędkość drukowania: kolorowe do 20 str./min, czarne do
20 str./min – funkcje standardowe: kopia, druk, skanowanie -maksymalna
rozdzielczość wydruku 1200×2400 dpi – standardowa ilość podawanego papieru min
250 arkuszy – pamięć drukowania (standardowa) 512 MB w standardzie –
podłączenie: 10/100 Base T Ethernet (LAN), USB 2.0
II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
38652100-1 |
29836300-1 |
38653400-1 |
48900000-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje
informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa
całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub
dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust.
1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną
udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust.
6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który
została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny
system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności
zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa
minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania
zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa
minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania
zamówienia
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa
minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania
zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących
czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach
zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24
ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w
art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w
postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4.2. jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt..4.1 przedkłada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4.3. jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 4.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem ich złożenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) – III.6)
Wypełniony formularz oferty (Zał. nr 1) wypełnione formularze oświadczeń Wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postepowania stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ oraz spełniania warunków w postępowaniu stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ, aktualne na dzień składania ofert; 2. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu wszyscy Wykonawcy są zobowiązani również do złożenia następującego oświadczenia: Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (według Załącznika Nr 5 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg ograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub
dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia
do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty
zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału
w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny,
partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje
dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie
ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji
potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg
nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie
prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji
elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z
opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji
elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie
będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości
postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i
specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji
elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy
Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo
innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie
ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby
ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego
opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu
konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania
ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym
muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających
negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w
specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do
następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji
elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej
umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór
umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
9. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w
przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których
nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. 10. Na podstawie i w
granicach art. 144 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany
umowy o zamówienie zawartej w stosunku do treści ofert, na podstawie której
dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana nastąpi wyłącznie w drodze aneksu do umowy,
którego przedmiot stanowić mogą następujące okoliczności (warunki zmiany
umowy): 1) wydłużenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wskazanego w
umowie, jeżeli jego dotrzymanie stanie się niemożliwe lub poważnie utrudnione z
przyczyn niezależnych od wykonawcy lub zamawiającego, a zaistniałych po
zawarciu umowy;
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli
dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu:
Data: 2019-06-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia
zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z
ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od
ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w
przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz
niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa
członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być
przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia,
jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace
rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub
części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I – INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Laptop z oprogramowaniem |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane: Opis wymagań minimalnych 1. Laptop z oprogramowaniem 12 szt. Ekran Matryca
TFT, minimalnie 15,6” z podświetleniem w technologii LED, matowa, rozdzielczość
minimalna FHD+ Obudowa Obudowa komputera matowa, zawiasy metalowe. Kąt otwarcia
matrycy min. 120 stopni. W obudowie wbudowane co najmniej 2 diody sygnalizujące
stan naładowania akumulatora oraz pracę dysku twardego. Chipset Dostosowany do
zaoferowanego procesora Płyta główna Zgodna z chipsetem procesora Procesor
Model i5 / i7 czwartej i wyżej generacji częstotliwość od 2.8 do 3.0 GHz,
minimalnie 4 rdzenie po 4 wątki Pamięć operacyjna RAM, minimalnie 12 GB Dysk
twardy SSD, minimalnie 256 GB, standard: 500/500 (odczyt/zapis), zawierający
partycję RECOVERY umożliwiającą odtworzenie systemu operacyjnego fabrycznie
zainstalowanego na dysku bez konieczności stosowania dodatkowych nośników
Bezpieczeństwo złącze Kensington Lock Certyfikaty i standardy ISO9001:2000 dla
producenta sprzętu lub dokument równoważny deklaracja zgodności CE lub dokument
równoważny Waga/Wymiary Brak danych Szyfrowanie Komputer wyposażony w moduł TPM
2.0 Napęd optyczny opcjonalnie Bateria Bateria co najmniej 30Wh Zasilacz Zasilacz
zewnętrzny max 65W BIOS zgodny ze specyfikacją UEFI. Możliwość odczytania z
BIOS bez uruchamiania systemu operacyjnego z dysku twardego komputera lub
innych podłączonych do niego urządzeń zewnętrznych następujących informacji:
wersji BIOS • nr seryjnym komputera • ilości pamięci RAM • typie procesora i
jego prędkości • modele zainstalowanych dysków twardych • model zainstalowanego
napędu optycznego. Administrator z poziomu BIOS musi mieć możliwość wykonania
poniższych czynności: • Możliwość ustawienia hasła dla twardego dysku •
Możliwość ustawienia hasła na starcie komputera tzw. POWER-On Pass Word •
Możliwość ustawienia hasła Administratora i użytkownika BIOS • Możliwość
włączania/wyłączania wirtualizacji z poziomu BIOSU • Możliwość ustawienia kolejności
bootowania • Możliwość Wyłączania/Włączania: zintegrowanej karty WIFI, portów
USB, Tryby PXE dla karty sieciowej, • Możliwość ustawienia portów USB w trybie
„no BOOT”, czyli podczas startu komputer nie wykrywa urządzeń bootujących typu
USB, natomiast po uruchomieniu systemu operacyjnego porty USB są aktywne. Karta
graficzna Dedykowana: nVIDIA QUADRO lub ATI FirePro Audio/Video Wbudowana,
zgodna z HD Audio, wbudowane głośniki stereo min 2×1,5W, wbudowany mikrofon,
sterowanie głośnością głośników za pośrednictwem wydzielonych klawiszy
funkcyjnych na klawiaturze, wydzielony przycisk funkcyjny do natychmiastowego
wyciszania głośników, kamera minimalnie HD720p Karta sieciowa 10/100/1000 – RJ
45 Porty/złącza HDMI lub DisplayPort, min 2 x USB 3.0, złącze stacji dokującej
Klawiatura i Mysz Klawiatura, układ US. Klawiatura z wydzielonym blokiem
numerycznym, mysz optyczna min 2400 DPI WiFi Wbudowana bezprzewodowa karta
sieciowa pracująca w standardzie AC Bluetooth opcjonalnie Czytnik linii
papilarnych opcjonalnie System operacyjny Windows 8/10 Pro 64 bitowy, język
Polski Gwarancja Minimum 2 lata D2D (door-to-door) Oprogramowanie MS Office Pro
dla szkół –szt.12 3. Program antywirusowy licencja dla szkół na min 3 lata-
szt.12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1,
29836300-1, 38653400-1, 48900000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 2 | Nazwa: | Oprogramowanie – szt.5 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:1) do nauki przepisów ruchu drogowego i przeprowadzania egzaminów
wewnętrznych: − współpraca ze wszystkimi systemami Windows − możliwość
aktualizacji, – klawiatura egzaminacyjna (wyjście USB,kompatybilna z programami
egzaminacyjnymi dla Ośrodków Szkolenia Kierowców, − współpracująca ze
wszystkimi systemami Windows) 2) komputerowego wspomagania projektowania: −
oprogramowanie do komputerowego wspomagania projektowania (np. Computer Aided
Design) 3) obliczeń kosztów eksploatacji maszyn, -do obliczeń kosztów
eksploatacji maszyn i urządzeń rolniczych 4) prowadzenia gospodarki
magazynowej: – program do prowadzenia magazynu, możliwość remanentu
początkowego i sezonowego, generowanie dokumentów zewnętrznych, wewnętrznych,
międzymagazynowych, korekcyjnych i likwidacyjnych. Prowadzenie kartoteki
dokumentów. Wybór produktu alfabetyczny, katalogowy lub magazynowy. 5)
agrotroniki t.j. do symulacji pracy gospodarstwa rolniczego wraz z zestawem
symulatora kokpitu traktora.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1,
29836300-1, 38653400-1, 48900000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 3 | Nazwa: | Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem.-szt.2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Projektor multimedialny z rozwijanym ekranem – rozdzielczość optyczna min.
1024×768, − jasność min. 2200 ANSI Lumenów (w trybie „eco” min. 1600 ANSI
Lumenów), − kontrast min. 4000:1, format obrazu (standard) 4:3, − żywotność
lampy min. 5000 h, − porty/złącza wejścia/wyjścia: D-Sub, RCA (video), S-Video,
HDMI, stereo mini Jack, − wbudowany głośnik o mocy min. 5 W (stereo), − torba
na projektor i dołączony fabrycznie kabel zasilający i sygnałowy RGB oraz
przewód HDMI, − wskaźnik laserowy, pilot, − technologia – LCD, − wraz z ekranem:
powierzchnia projekcyjna: matowa, biała, rozmiar powierzchni projekcyjnej:
szerokość: min. 180 cm, wysokość: min. 135 cm, format: 4:3 lub 16:9,
sterowanie: ręczne lub bezprzewodowe, mocowanie: ścienne lub sufitowe
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1,
29836300-1, 38653400-1, 48900000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 4 | Nazwa: | Urządzenie wielofunkcyjne- szt.2 |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres,
rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie
zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Urządzenie wielofunkcyjne laserowe monochromatyczne, funkcje: drukowanie,
skanowanie, kopiowanie, o druk 20 str./min, rozdzielczość druku min. 1200/600
dpi, pamięć min. 16 MB, złącze USB, skanowanie w rozdzielczości 600×600 dpi w
kolorze, format arkusza A4 i/lub A3
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 38652100-1,
29836300-1, 38653400-1, 48900000-7
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 30
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin dostawy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE: